Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Had weer een meevaller met geld , altijd lekkA :D

jij hebt altijd meevallers.

Online betalen met paypal gaat fokking traag de laatste tijd

Online betalen met paypal gaat fokking traag de laatste tijd

Paypal

Wat een pauper bedrijf, had credit card opgezegd hebben ze ineens mijn rekening geblokkeerd en kunnen ze pas unblokkeren wanneer ik dat ding bevestigd heb, wat nogal lastig gaat nu ik dat ding niet meer heb :roflol:

Paypal

Wat een pauper bedrijf, had credit card opgezegd hebben ze ineens mijn rekening geblokkeerd en kunnen ze pas unblokkeren wanneer ik dat ding bevestigd heb, wat nogal lastig gaat nu ik dat ding niet meer heb :roflol:

hmm blijkt dat het aan Chrome ligt.

Voor het eerst dit jaar fatsoenlijk gegeten voor de training (train normaal 5-6 uur na maaltijd:roflol:), wat resulteerde in 12x 40KG DB shoulder press (per hand). Bankje ook helemaal recht, zonder hoek dus.
Zit te twijfelen om richting de 50KG te gaan, of lekker blijven reppen met 40's:o

Paypal

Heb ik ook gehad, heeft verdomme 3 maanden geduurd :mad:

Heb ik ook gehad, heeft verdomme 3 maanden geduurd :mad:

Ik had een paar rage mailtjes gestuurd

Nu vragen ze om verificatie van id, adres, foto en nog wat zooi :roflol:

Moet ik een energie nota met mijn naam er op sturen, alsof ze er van uit gaan dat iedereen die zoveel troep koopt ook een eigen huis heeft.

Terug
Naar boven