AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Paypal

    Wat een pauper bedrijf, had credit card opgezegd hebben ze ineens mijn rekening geblokkeerd en kunnen ze pas unblokkeren wanneer ik dat ding bevestigd heb, wat nogal lastig gaat nu ik dat ding niet meer heb :roflol:

    had precies hetzelfde, als je belt is het zo opgelost
     
    had precies hetzelfde, als je belt is het zo opgelost

    Ik ben te lui om te bellen..

    Nee vorige x was t via de mail zo opgelost dus vandaar dat ik weer via mail koos alleen werkte dat deze keer niet.

    Ach dan maar geen paypal
     
    qYk5eoT.jpg

    :trollface:
     
    WAt een verspilling:roflol:
     

    De buitenkant van een iPhone 4 maar dan heel vaak.

    Vermoedelijk van t garantie systeem afkomstig, waarbij je gelijk een nieuwe iPhone mee krijgt en de oude refurbished wordt.

    ---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 12:25 ----------

    WAt een verspilling:roflol:

    Wordt gewoon gerecycled en iPhone 5s-en van gemaakt. iPhones zijn prima te recyclen, een eigenschap welke sommige bedrijven nog niet hebben gekopieerd.
     
    Dit bazenprogramma

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Al 2 dagen aan het collecteren voor de dierenbescherming. Best een hoog percentage wat doneert :D Toch goed voor mijn karma.
     
    Al 2 dagen aan het collecteren voor de dierenbescherming. Best een hoog percentage wat doneert :D Toch goed voor mijn karma.

    Als jij voor mijn deur staat dan zou ik ook gelijk al mijn geld afstaan :roflol:
     
    Die stumperd van een Ray natuurlijk :roflol:
     

    oo verkeerde thread..sos.
     
    Laatst bewerkt:
    Al 2 dagen aan het collecteren voor de dierenbescherming. Best een hoog percentage wat doneert :D Toch goed voor mijn karma.

    Had ik niet achter jou gezocht, maar zowiezo goede actie!
     
    Nois, had vorige pr was 6 x 100 bp, nu 3 x 120 gedaan, coming at u peanut k*t ecobrah
     
    Back
    Naar boven