AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Euphorea probeert te rechtvaardigen dat ie zelf te pussy is voor echte oefeningen
     
    Haha :p

    Ben blij dat ik vanavond niet binnen zit zeg, moet écht de deur uit :( Ben vandaag al weg geweest maar kan niet stil blijven zitten. Feestje vanavond bij vriendin :D Yesyesyes
     
    Euphorea probeert te rechtvaardigen dat ie zelf te pussy is voor echte oefeningen

    Aghja, moet toegeven dat hij wel forse armen heeft, aangezien chicks alleen maar naar armen kijken zie ik het probleem niet :trollface:
     
    :roflol: sorry ben echt in een vervelende bui :kiss:
    Euphorea probeert te rechtvaardigen dat ie zelf te pussy is voor echte oefeningen
    Klopt, vind het ook een ellendige oefening en ook verdomde zwaar, maar jouw rug valt echt in het niet naast de mijne dus gewoon lekker door blijven deadliften brah.
    Aghja, moet toegeven dat hij wel forse armen heeft, aangezien chicks alleen maar naar armen kijken zie ik het probleem niet :trollface:

    Dankjewel Hoodybrah :heart:
     
    Aghja, moet toegeven dat hij wel forse armen heeft, aangezien chicks alleen maar naar armen kijken zie ik het probleem niet :trollface:

    inb4 geordie shore
     
    :roflol: sorry ben echt in een vervelende bui :kiss:

    Klopt, vind het ook een ellendige oefening en ook verdomde zwaar, maar jouw rug valt echt in het niet naast de mijne dus gewoon lekker door blijven deadliften brah.


    Dankjewel Hoodybrah :heart:

    ik mag toch wel hopen dat je weet dat dl bijna niks doet voor je lats he
     
    .. de geur van het eten dat ons ma aan het koken is
     
    ik mag toch wel hopen dat je weet dat dl bijna niks doet voor je lats he

    Hangt ervan af, in ''juiste form'' (PL form) hoor jij je lats gedurende hele lift aan te spannen. Natuurlijk zijn er betere oefeningen voor je lats, maar dat wilt niet zeggen dat DL bijna niks doet.
     
    Hangt ervan af, in ''juiste form'' (PL form) hoor jij je lats gedurende hele lift aan te spannen. Natuurlijk zijn er betere oefeningen voor je lats, maar dat wilt niet zeggen dat DL bijna niks doet.

    door alleen je lats aan te spannen gebeurt er qua hypertrophy ook vrij weinig hoor, tuurlijk wel wat aangezien je armen/ het hele gewicht aan je traps/lats hangen. maar van deadliften alleen krijg je echt geen grote lats hoor. je krijgt toch ook geen grote glutes van benchen
     
    door alleen je lats aan te spannen gebeurt er qua hypertrophy ook vrij weinig hoor, tuurlijk wel wat aangezien je armen/ het hele gewicht aan je traps/lats hangen. maar van deadliften alleen krijg je echt geen grote lats hoor. je krijgt toch ook geen grote glutes van benchen

    Beweer ik nergens.

    Ook in ''ondersteunende'' spiergroepen speelt hypertrophy, weliswaar minimaal, al toch wel significant omdat het anders géén ondersteunende spiergroep zou zijn.
     
    Back
    Naar boven