MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Allemaal leuk en aardig, maar ik ga niet met jou in discussie ''vóór'' mijn koffie/ontbijt.
Geniet nog van je plakje kaas.
LEKKER JOH!!

Heb jij nog niet ontbeten? :eek:
Slecht voor je gainzzz
Lol

Dankje :D het is trouwens geen discussie hoor, ik geef mijn mening. Ik verwacht er niks op terug.

OT: vandaag druk dagje met vriendinnen, heb er zin in :D

Heb jij nog niet ontbeten? :eek:
Slecht voor je gainzzz
Lol

Dankje :D het is trouwens geen discussie hoor, ik geef mijn mening. Ik verwacht er niks op terug.

OT: vandaag druk dagje met vriendinnen, heb er zin in :D

Als je ons een foto stuurt van jou en je vriendinnen zullen wij voor je beoordelen of het een druk dagje wordt.

Peppie je bent vervelend vandaag :p

Pizza als ontbijt is lekker

endo's gonna endo, altijd die excuses maar weer.

Gewoon havermout en eiwitzen poedertje
Ikzelf woog 129kg toen ik begon met trainen. Nu heb ik een 4/6pack, weeg ik zo'n 95kg, overal zie ik wel spierdefinitie (in de sportschool belichting dan:o), en dit is mijn eetschema voor vandaag *sportdag* (let op de KVE verhouding):

• 100 mllimonadesiroop, framboossmaak (tasting good)10:29
  • 2 bakjekwark, mager naturel (konings)10:29
  • 100 grcervelaat, worst (stegeman)10:29
  • 400 grpizza, salami (jumbo)10:29
  • 3 stukei, kippen ongekookt10:29
  • 1 stukdonut, gesuikerde10:29
Energie: 2400kcal
Koolhydraat: 190gr
Eiwit: 170gr
Vet: 110gr

Pizza & slappe donut smaakte zeer goed zo na het trainen:wanker: Vandaag ben ik een koekiemonster. O ja, ik drink ook nog cola zero, maar dat bevat amper kcals.

Ikzelf woog 129kg toen ik begon met trainen. Nu heb ik een 4/6pack, weeg ik zo'n 95kg, overal zie ik wel spierdefinitie (in de sportschool belichting dan:o), en dit is mijn eetschema voor vandaag *sportdag* (let op de KVE verhouding):

• 100 mllimonadesiroop, framboossmaak (tasting good)10:29
  • 2 bakjekwark, mager naturel (konings)10:29
  • 100 grcervelaat, worst (stegeman)10:29
  • 400 grpizza, salami (jumbo)10:29
  • 3 stukei, kippen ongekookt10:29
  • 1 stukdonut, gesuikerde10:29
Energie: 2400kcal
Koolhydraat: 190gr
Eiwit: 170gr
Vet: 110gr

Pizza & slappe donut smaakte zeer goed zo na het trainen:wanker: Vandaag ben ik een koekiemonster. O ja, ik drink ook nog cola zero, maar dat bevat amper kcals.

n.a.v. de posts die je hier maakt kan ik je allang niet meer serieus nemen :roflol:
Hoe gaat het in de inrichting?

n.a.v. de posts die je hier maakt kan ik je allang niet meer serieus nemen :roflol:
Hoe gaat het in de inrichting?
Goed. Vandaag is Mien jarig en gaan wij vandaag cake eten. Zij dan, ik zit op dieet. En ik ga niet cheaten. Straks krijg ik creatieve therapie en zit ik eraan te denken om een gigantische lul te tekenen. Daar onder zet ik een knipoog, handtekening & lever ik dit in bij Lies, de allergeilste begeleidster van de groep:o

Goed. Vandaag is Mien jarig en gaan wij vandaag cake eten. Zij dan, ik zit op dieet. En ik ga niet cheaten. Straks krijg ik creatieve therapie en zit ik eraan te denken om een gigantische lul te tekenen. Daar onder zet ik een knipoog, handtekening & lever ik dit in bij Lies, de allergeilste begeleidster van de groep:o

film haar reactie en post het op dbb

:roflol::roflol:
"je moet meer karma verdelen over andere gebruikers voor je crypt0read weer karma kan geven"

Terug
Naar boven