MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Calyptus beter kom je achter zijn identiteit, kan je pas echt lachen

Moar karmaaa

Als je zijn reactie leest begrijp je ook wel waarom hij niet snapt dat die link altijd naar je eigen facebook pagina verwijst.

Wat een kankerkneusje ben je dan om te gaan dreigen met een 9mm.

Hoevaak wil je jezelf tegenspreken op 1 pagina? Maak gewoon een fatsoenlijk filmpje waar sowieso de spotter met zijn klauwen van de stang afblijft en waar duidelijk te zien is hoeveel gewicht er aan hangt.

Anders krijg je van die Hoody taferelen, die post hier ook alleen maar wat hij heel graag zou drukken/liften.

Waarom zouden mijn lifts niet legit zijn:scratch:
Daarnaast post ik al maanden geen (max) lifts meer, ook omdat mensen als jij gelijk buthurt worden.

dat+feel+_78d9b078f639ee2d38c0d066d6fb7286.jpg

Hoevaak wil je jezelf tegenspreken op 1 pagina? Maak gewoon een fatsoenlijk filmpje waar sowieso de spotter met zijn klauwen van de stang afblijft en waar duidelijk te zien is hoeveel gewicht er aan hangt.

Anders krijg je van die Hoody taferelen, die post hier ook alleen maar wat hij heel graag zou drukken/liften.

Spreek nergens mezelf tegen hoor. Ik ben ervan overtuigd dat ik binnen enkele weken de 200 haal. Daarvoor zal ik zo'n 6x 180 moeten drukken als ik me niet vergis.

Een of andere kerel die boos doet via pm om de troll-facebook link die naar je eigen pagina gaat in het hoerentopic, en nu wil doen alsof hij het niet is. Ben benieuwd hoe lang ik dit kan trekken :roflol:

1,95m 115kg. Ik zou nog een keer nadenken voordat ik over me pipa van wel 9mm zou beginnen:roflol:

1,95m 115kg. Ik zou nog een keer nadenken voordat ik over me pipa van wel 9mm zou beginnen:roflol:

mn mussels stoppen geen 9mm hoor.

Ms moet ik wel eens in de beek gaan vissen.

[quote:KrokanteBeer] Denk jij dat jij de enige bent die ip-adres kan tracen hahaha? Jij zal zien zodra ik weet wie jij bent, en trouwens, in je post schrijf je: Ik weet van deze gast op dbb blabla... Wat dbb? Ik zit pas op dbb sinds 8 dagen toevallig? In april 2010 was ik 17 jaar oud en kwam ik dus niet echt bij de h**ren ergens he ;). Maar ik kom er wel achter wie jij bent en waarom jij zulke onzin online zet. En ach jonge, de cyberpolitie, al staat de FBI en CIA aan m'n deur... I don't give a shit.[/QUOTE]

tis een 20 jarig knulletje met een veel te ruige e-bek :roflol:

Maar...dan gaat ie dus naar de h**ren?

[quote:KrokanteBeer] Denk jij dat jij de enige bent die ip-adres kan tracen hahaha? Jij zal zien zodra ik weet wie jij bent, en trouwens, in je post schrijf je: Ik weet van deze gast op dbb blabla... Wat dbb? Ik zit pas op dbb sinds 8 dagen toevallig? In april 2010 was ik 17 jaar oud en kwam ik dus niet echt bij de h**ren ergens he ;). Maar ik kom er wel achter wie jij bent en waarom jij zulke onzin online zet. En ach jonge, de cyberpolitie, al staat de FBI en CIA aan m'n deur... I don't give a shit.

tis een 20 jarig knulletje met een veel te ruige e-bek :roflol:[/QUOTE]

Dis gunne be good

[quote:KrokanteBeer] Denk jij dat jij de enige bent die ip-adres kan tracen hahaha? Jij zal zien zodra ik weet wie jij bent, en trouwens, in je post schrijf je: Ik weet van deze gast op dbb blabla... Wat dbb? Ik zit pas op dbb sinds 8 dagen toevallig? In april 2010 was ik 17 jaar oud en kwam ik dus niet echt bij de h**ren ergens he ;). Maar ik kom er wel achter wie jij bent en waarom jij zulke onzin online zet. En ach jonge, de cyberpolitie, al staat de FBI en CIA aan m'n deur... I don't give a shit.

tis een 20 jarig knulletje met een veel te ruige e-bek :roflol:[/QUOTE]

Ik denk dat hij zich eerder zorgen moet maken om jou, Calyptus.

Je had al een keer verteld dat je het totaal niet erg zou vinden, om 3 jaar lang de tijd te nemen om de ''perfecte moord'' te plannen, tegen iemand die je niet mag. Daarnaast dacht ik ook gehoord te hebben dan jij een ''lijstje'' hebt, die jij nog voor je dood wil afwerken.

Terug
Naar boven