MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

quincy is een zeur... piet

Had een gesprek met een kerel op school over ritueel slachten.

Begint zo'n buitenlander te zeuren dat ritueel slachten wel toegestaan moet zijn want Nederland heeft geloofsvrijheid.

Dus ik vroeg hem of er in de Koran stond dat je überhaupt vlees moest eten om een goed moslim te zijn.

Hij liep vervolgens chagrijnig weg :roflol:

Had een gesprek met een kerel op school over ritueel slachten.

Begint zo'n buitenlander te zeuren dat ritueel slachten wel toegestaan moet zijn want Nederland heeft geloofsvrijheid.

Dus ik vroeg hem of er in de Koran stond dat je überhaupt vlees moest eten om een goed moslim te zijn.

Hij liep vervolgens chagrijnig weg :roflol:

dit maakt jouw dag goed ?

Welke waarde en welke eenheid? Neem aan dat je thyroxine krijgt? Duurt enkele weken voordat je goed zit met titreren ook. Komt uiteindelijk altijd binnen de ref waarde terecht, is een kwestie van tijd.

Yep. Ik zat op 512, booyah! :roflol:

kijk hier ook niet elke dag :(

QvGWjFI.jpg

hahahaha

net een pak chips gegeten, pak was helemaal tot boven gevuld, isthisreallife.jpg

vader die zo dronken als een aap mn kamer binnenstrompelt en zegt dat als ik niet trouw voor mn 30ste hij me onterft :roflol:

Mijn penis

[Link niet meer beschikbaar]

holy shit :roflol:

Goede training gehad. Yeahhh..

kreeg vandaag verschillende mailtjes met daarin gratis 'sl*t acces' en 'free coïtus'

dus dat zit wel weer ff goed!

6 november 2e keer voor men rijbewijs en kreeg gister te horen dat ik toch mag beginnen bij FMC technologies als service monteur!

I love leg day en mijn nieuwe schema!
Nu zien hoe ik straks de trap nog opkom... :D

DDG, vind je hem bedreigend over komen?

m.a.w, loopt je hol gevaar ?

Terug
Naar boven