MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ben alweer drugsvrij, en dat blijf ik ook. Hoezeer ik er ook naar verlang. Het liefst ben ik echt elke minuut van de dag zo stoned als een garnaal. Het liefst stak ik een infuus in mijn arm, en zat ik elke seconden van de dag in een hele diepe benzo achtige roes. Maar helaas. Dat is alleen aan de rijken besteed. Dus nu vermaak ik mij met yoga nidra, literatuur, hardlopen, krachtsport, fora, binnenkort video games, muziek zoals David Bowie, gesprekken met mensen en dat is het wel een beetje. Oud wil ik niet worden, maar nuchter wil ik niet zijn. Dus ik word oud want ik ben voortaan elke dag nuchter. XTC is trouwens echt geweldig lekker:bow:Ik word wel een soort van Ted Bundy, die zijn kicks haalt uit het kapot maken van jonge vrouwen:D

Toch wel weer apart dat als je iemand normaal aanspreekt en of succes wenst,
dat je dan constant op de rug word gezeten , diep maar dan ook diep triest !!!

ik zal je de volgende keer helemaal VERROT schelden !!!!!
jr moeder zal ik erbij halen etc.........

Toch wel weer apart dat als je iemand normaal aanspreekt en of succes wenst,
dat je dan constant op de rug word gezeten , diep maar dan ook diep triest !!!

ik zal je de volgende keer helemaal VERROT schelden !!!!!
jr moeder zal ik erbij halen etc.........

Ik snap het niet ???

Ik ben alweer drugsvrij, en dat blijf ik ook. Hoezeer ik er ook naar verlang. Het liefst ben ik echt elke minuut van de dag zo stoned als een garnaal. Het liefst stak ik een infuus in mijn arm, en zat ik elke seconden van de dag in een hele diepe benzo achtige roes. Maar helaas. Dat is alleen aan de rijken besteed. Dus nu vermaak ik mij met yoga nidra, literatuur, hardlopen, krachtsport, fora, binnenkort video games, muziek zoals David Bowie, gesprekken met mensen en dat is het wel een beetje. Oud wil ik niet worden, maar nuchter wil ik niet zijn. Dus ik word oud want ik ben voortaan elke dag nuchter. XTC is trouwens echt geweldig lekker:bow:Ik word wel een soort van Ted Bundy, die zijn kicks haalt uit het kapot maken van jonge vrouwen:D

38070390.jpg

Wtf! Alle weirdo's en trolls op dit forum bekeren zich na verloop van tijd naar een normaal leven. Wat is dit jongens?

wat

Het ging niet zo lekker met hoody zijn training van de week, iedereen zet hem voor lul maar ik heb gemeld dat het de volgende keer beter zou gaan met hoody.
en dat meende ik gewoon..

nou word dat waarschijnlijk totaal niet gewaardeerd, aangezien hoody het nu nodig vind zich als een papegaai te gedragen...
en overal wel irritant te gaan lopen doen...

Het ging niet zo lekker met hoody zijn training van de week, iedereen zet hem voor lul maar ik heb gemeld dat het de volgende keer beter zou gaan met hoody.
en dat meende ik gewoon..

nou word dat waarschijnlijk totaal niet gewaardeerd, aangezien hoody het nu nodig vind zich als een papegaai te gedragen...
en overal wel irritant te gaan lopen doen...

Let niet op hoody, hij is een beetje seniel.

Hoody heeft teveel tren in zn lichaam, neem hem niet seri. In real life is die echt lief

Terug
Naar boven