- Waardering
- 2.745
Rot op!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rot op!
Dat ik zojuist in de gym een complimentje kreeg dat mijn gains zichtbaar begonnen te worden :>
begin iets wat lijkt op buikspieren te zien door mijn vetlaag
steeds als ik nu in de spiegel kijk denk ik
heeeeeeeeeeeeey wat doet die bodybuilder hier in mijn badkamer

Mag ik geen lekkerding als profiel foto hebben?heeeeeeeeeeeeey wat doet die bodybuilder op jouw profiel pic?
heeeeeeeeeeeeey wat doet die bodybuilder op jouw profiel pic?
Probeer je mij nu voor de gek te houden ?
NIET GELUKT

Zowaar weer aan het afvallen! Stond net vlak na een bijzonder brute bokstraining weer op de weegschaal met nog een nat shirt aan en 3 halve liters water in mn mik, mooi afgevallen!
De laatste tijd was ik weer zo stom om structureel te weinig te eten (mentaal foutje van mij) en meteen staakte de verder wel aardig lopende afvalrace. Nu eet ik weer meer en het afvallen begint weer. Goddamn. Ben er blij mee en tegelijk voel ik me ****ing stupid![]()

Nee ik heb mn metabolisme jarenlang verdoet door van het ene dieet naar het andere te gaan. Niets hielp. Na 7 a 8 jaar rondk*tten bleek het door hypogonadie te komen. Nu ik dus zelf wekelijks inject gaat alles ineens een stuk makkelijker. Lichamelijk dan. Mentaal ben ik er dus blijkbaar nog niet helemaal en moet ik nog wat wennen![]()

wat krijg je allemaal dan?Yep.Plus een beetje.Beetje van de dokter, beetje van Maggi zullen we maar zeggen
Nee ik heb mn metabolisme jarenlang verdoet door van het ene dieet naar het andere te gaan. Niets hielp. Na 7 a 8 jaar rondk*tten bleek het door hypogonadie te komen. Nu ik dus zelf wekelijks inject gaat alles ineens een stuk makkelijker. Lichamelijk dan. Mentaal ben ik er dus blijkbaar nog niet helemaal en moet ik nog wat wennen![]()
Weet er niet veel van maar dan is er iets mis met zn hypofyse?
Nee, hypogonadie = sust. Hypogonadie hoeft er niet per se iets mis te zijn met de hypofyse (secundair) kan ook prima aan de testes liggen (primair) of aan de hypothalamus ('tertiair').Weet er niet veel van maar dan is er iets mis met zn hypofyse?
Dan krijgt die HGH, t3 , test en al die hormonen als er tenminste iets met zn hypo mankeert