XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dokters voorschrift, wat krijg je dan idd?

Weet er niet veel van maar dan is er iets mis met zn hypofyse?
Dan krijgt die HGH, t3 , test en al die hormonen als er tenminste iets met zn hypo mankeert

Alleen Sust. Ik bedoelde dat ik misschien (ik ontken alles :P) zelf af en toe wel eens wat meer neem dan de dokter voorschrijft ;)

Haha little daddy zo blij met echte sust, krijg jij het gewoon op recept :p

Ik krijg het op recept, maar helaas niet gratis. De verzekering dekt iets van 60%, en dat is dus pas wanneer je je eigen risico opgevreten hebt. Ik betaal dan wel niet de hoofdprijs maar wel iets van 7 euro per ampul ofzo. Maar goed, inderdaad wel 100% zeker weten het echte spul natuurlijk, en ik ben al eens genept (ondergedoseerd spul gehad) op het zwarte circuit, dus das toch wel lekker. Mijn voorkeur gaat ook uit naar enanthaat, maar dat krijg je dus niet. Je kunt sustanon krijgen, of nebido, en dat is het zo'n beetje wel. Nebido wordt overigens geheel niet vergoed, alleen de Sust wordt (deels) vergoed.

Ik krijg het op recept, maar helaas niet gratis. De verzekering dekt iets van 60%, en dat is dus pas wanneer je je eigen risico opgevreten hebt. Ik betaal dan wel niet de hoofdprijs maar wel iets van 7 euro per ampul ofzo. Maar goed, inderdaad wel 100% zeker weten het echte spul natuurlijk, en ik ben al eens genept (ondergedoseerd spul gehad) op het zwarte circuit, dus das toch wel lekker. Mijn voorkeur gaat ook uit naar enanthaat, maar dat krijg je dus niet. Je kunt sustanon krijgen, of nebido, en dat is het zo'n beetje wel. Nebido wordt overigens geheel niet vergoed, alleen de Sust wordt (deels) vergoed.
Jah ik weet het had een keer sust af zitten leveren (denk 20 stuks) moest die gast 115~ euro betalen ofzo

en nebido is 1 ampul 115 euro :roflol: stelletje teringnaaiers

Jah ik weet het had een keer sust af zitten leveren (denk 20 stuks) moest die gast 115~ euro betalen ofzo

en nebido is 1 ampul 115 euro :roflol: stelletje teringnaaiers

nebido zet je ook maar 1 x per maand of zelfs langere tijd frame dacht ik.. is een mega lange ester
na de eerste prik word er gemeten wat de ideale frequentie is.
eigenlijk alleen bedoeld voor trt

dan ben je better off met sust :P

nebido zet je ook maar 1 x per maand of zelfs langere tijd frame dacht ik.. is een mega lange ester

als je 20 amps krijgt voor 115 heb ik liever de sust kan je 500 mg sust voor 2+ maanden nemen

Gisteren was ik een stukkie aan het touren op me chopper na het trainen. En ik had me trainingsbroek aan met in me ene zak me portemonnee en in me andere zak me huissleutels.
Toen ik thuis kwam had ik in me ene zak geen portemonnee meer en aan de andere kant hingen me sleutels half uit me broekzak.
Na mezelf helemaal de kanker in te hebben gescholden (aan het begin van de zomer was me portemonnee gejat op een festival en ik had eindelijk al me pasjes weer en een geschikte portemonnee) had ik geld van me buurvrouw geleend om boodschappen te halen.
Net toen ik 1 min thuis was ging me deurbel. Stond daar ene Douwe met me portemonnee. Ik ****ing blij en dat 100x tegen hem gezegd, en hij maar zeggen dat het normaal hoort te zijn enzo. Zelfs de inhoud van me portemonnee zat er nog in, en na veel moeite van mijn kant wou hij de inhoud accepteren.
Helaas gaat hij volgende maand emigreren naar Australië, anders had ik hem snoeihard getrouwd.

Van dit soort avonturen zou je toch bijna het vertrouwen in de mensheid terugkrijgen.

Gisteren was ik een stukkie aan het touren op me chopper na het trainen. En ik had me trainingsbroek aan met in me ene zak me portemonnee en in me andere zak me huissleutels.
Toen ik thuis kwam had ik in me ene zak geen portemonnee meer en aan de andere kant hingen me sleutels half uit me broekzak.
Na mezelf helemaal de kanker in te hebben gescholden (aan het begin van de zomer was me portemonnee gejat op een festival en ik had eindelijk al me pasjes weer en een geschikte portemonnee) had ik geld van me buurvrouw geleend om boodschappen te halen.
Net toen ik 1 min thuis was ging me deurbel. Stond daar ene Douwe met me portemonnee. Ik ****ing blij en dat 100x tegen hem gezegd, en hij maar zeggen dat het normaal hoort te zijn enzo. Zelfs de inhoud van me portemonnee zat er nog in, en na veel moeite van mijn kant wou hij de inhoud accepteren.
Helaas gaat hij volgende maand emigreren naar Australië, anders had ik hem snoeihard getrouwd.

Van dit soort avonturen zou je toch bijna het vertrouwen in de mensheid terugkrijgen.

ok

Welkom terug :cool:

voor de grap tinder geinstalleerd. dis gun be good :roflol:

Elke 3 maanden zelfs, als ik het goed begrepen heb. Inderdaad mega-lange ester en volgens mij kostte t iets van 150 euro. Werd dus geheel niet vergoed en ja, is inderdaad alleen voor TRT lijkt me. Lijkt mij helemaal niks. Als ik kijk naar hoe gruwelijk ik ondergedoseerd werd door mn arts in het begin. Mn huisarts en apotheker wilden doodleuk 250g (=1 ampul) per 3 weken doen. Mn endocrinoloog begon met eens per twee weken en vond het uiteindelijk acceptabel dat ik er 1 per week nam (gewoon zelf besloten, **** these people). Kun je nagaan hoe dat met nebido had gegaan. Ik snap het ook niet helemaal hoor. Hoeveel nebido zouden ze je dan inspuiten? Gezien de duur van elke shot duurt uitkristalliseren van wat je nodig hebt volgens mij echt een eeuwigheid. Wanneer je in TRT moet kun je 1 ding verwachten: Echt NIEMAND geeft een **** welke psychologische/emotionele effecten je ondergaat aan de hand van hun gek*t. En die is flink, kan ik je vertellen. Als ik niet een paar keer flink zelf gewoon had gedaan wat er moest gebeuren dan had ik nu nog steeds een zielig hoopje mens geweest.

als je 20 amps krijgt voor 115 heb ik liever de sust kan je 500 mg sust voor 2+ maanden nemen

Ja ik neem er nu 2 per week. Dus ik doe iets korter met mn legale voorraad dan ik zou moeten. Ik vang t af met zelf gekochte enanthaat. De wissel is een tikkie klote maar beter dan niets.

Wat is dat voor iets homoigs?

Nee bedankt ik zuig liever dikke n*ger derde beens dan die homofiele zooi.

Terug
Naar boven