mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
moeten ze maar niet immigrerenBlanken zijn in de meerderheid en daarom is een blanke piet geen racisme blah blah.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeten ze maar niet immigrerenBlanken zijn in de meerderheid en daarom is een blanke piet geen racisme blah blah.

whut

Energie besparen voor in de gym?Waarom zou je een shortcut nemen als lopen hartstikke gezond is?

Heerlijke training altijd.Heb het gevoel dat ik een van de weinigen ben die iedere week uitkijkt naar legdayHeerlijke training altijd.
Legday is toch wel een favo van me.Heb het gevoel dat ik een van de weinigen ben die iedere week uitkijkt naar legdayHeerlijke training altijd.

Nee hoor ik deel deze mening met je..Ik kijk ook wel uit naar legday, ondanks dat ik de vorige keer 3 dagen met vreselijke spierpijn in mn kuiten heb gezeten :')
Toch wel een leuk filmpje.
http://www.facebook.com/photo.php?v=10202272224753702
Karma voor wie hierop reageert: "Time flies when you're a f**got"
Benen trainen vind ik toch wel t k*tst.
---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 19:56 ----------
Kan er niet eens naar kijken. Taaltje vooral
Homo's zijn ook maar mensen hoor.toen ie zn bek open trok klikte ik al weg, de t*ring zeg

tss elke trainingsdag is hier leg-dayHeb het gevoel dat ik een van de weinigen ben die iedere week uitkijkt naar legdayHeerlijke training altijd.