Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
wat houdt verbazing in? dat er iets gebeurt dat een persoon niet verwacht. Zo moeilijk is het toch niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat houdt verbazing in? dat er iets gebeurt dat een persoon niet verwacht. Zo moeilijk is het toch niet?
Heb je de serie "Ik wil ook een lief" al gezien op vt4?de indruk die ze op mij hebben gemaakt via het forum zou me eerder doen denken dat een date tussen de 2 zou verlopen met een hoop ongemakkelijke stiltes en dat nken zeker enkele weken zou uitblijven.
Heb je de serie "Ik wil ook een lief" al gezien op vt4?

Jongeren met een mentale achterstand die daten.

de indruk die ze op mij hebben gemaakt via het forum zou me eerder doen denken dat een date tussen de 2 zou verlopen met een hoop ongemakkelijke stiltes en dat nken zeker enkele weken zou uitblijven.

weet ik (ondanks dat ik het nog nooit gezien heb), vandaar de roflol

meh, ik was duidelijk in het willen vermijden van een onnodig "kwetsende" post te moeten posten, hoody bleef echter doorvragen. Die jongen heeft echt totaal geen sociale voeling
Dus nee, ik ben geen eikeltje.

Incoherent, aangezien je mijn vraag ook in karma kon beantwoorden![]()

)Oke wat is WK'en en hoe fix je daar chicks mee op dbb?
Ik was wel van plan een Audi mee te nemen maar die gaat in 3.9 naar de 100, standaard
![]()
Eersgister 6.6 voor een tentamen teruggehad (coursegemiddelde is 5.6) en daarnet een 7 voor m'n paper van diezelfde course (coursegemiddelde 4.8 ). Meer, meer dan tevreden.