Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Waarom had je het niet verwacht?

de indruk die ze op mij hebben gemaakt via het forum zou me eerder doen denken dat een date tussen de 2 zou verlopen met een hoop ongemakkelijke stiltes en dat nken zeker enkele weken zou uitblijven.

de indruk die ze op mij hebben gemaakt via het forum zou me eerder doen denken dat een date tussen de 2 zou verlopen met een hoop ongemakkelijke stiltes en dat nken zeker enkele weken zou uitblijven.
Heb je de serie "Ik wil ook een lief" al gezien op vt4?

Spleetje

Wat ben je ook een eikeltje eigenlijk he :roflol:

Jongeren met een mentale achterstand die daten. :roflol:
weet ik (ondanks dat ik het nog nooit gezien heb), vandaar de roflol :P

Wat ben je ook een eikeltje eigenlijk he :roflol:

meh, ik was duidelijk in het willen vermijden van een onnodig "kwetsende" post te moeten posten, hoody bleef echter doorvragen. Die jongen heeft echt totaal geen sociale voeling:o
Dus nee, ik ben geen eikeltje.

ot:
http://www.youtube.com/watch?v=7n2kSeUqHeg
:roflol:

meh, ik was duidelijk in het willen vermijden van een onnodig "kwetsende" post te moeten posten, hoody bleef echter doorvragen. Die jongen heeft echt totaal geen sociale voeling:o
Dus nee, ik ben geen eikeltje.

Incoherent, aangezien je mijn vraag ook in karma kon beantwoorden:trollfacex:

Oke wat is WK'en en hoe fix je daar chicks mee op dbb?
intredasting.jpg

Eersgister 6.6 voor een tentamen teruggehad (coursegemiddelde is 5.6) en daarnet een 7 voor m'n paper van diezelfde course (coursegemiddelde 4.8 ). Meer, meer dan tevreden.

Kom maar op dan met die sticker!

Terug
Naar boven