- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik like dit niet, heb persoonlijk een hekel aan bebaarde, sterke mannen
Ik like dit niet, heb persoonlijk een hekel aan bebaarde, sterke mannen

het is goed dat sanca geen kale kop heeft, dat stuit mij al helemaal tegen de borst
Thanks voor de likes, waardeer ik hard !
Niet haten, ik ben een regelrechte BILF![]()
Dat was mister10 met gyno (verkregen na inname van 1 van zijn nieuw ontwikkelde medicijnen).gedroomd over mijn geheime crush terwijl ze alleen drie boterhammetjes met honing droeg om de secundaire geslachtskenmerken mee te bedekken.
Vanaf vandaag ATG squatten, 90 graden is uit, ATG is in tegenwoordig. Kan ik lekker helemaal overnieuw qua gewichtenAlles voor extra gains
![]()
Dat was mister10 met gyno (verkregen na inname van 1 van zijn nieuw ontwikkelde medicijnen).
Edit: I swear dat er eerst iets stond met 'een vrouwelijk lid van DBB' i.p.v. 'mijn geheime crush'.

en ik maar denken dat al je geweldige pr's atg waren. tfoee
Dat was mister10 met gyno (verkregen na inname van 1 van zijn nieuw ontwikkelde medicijnen).
Edit: I swear dat er eerst iets stond met 'een vrouwelijk lid van DBB' i.p.v. 'mijn geheime crush'.