- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
haha kaktus ja hahah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha kaktus ja hahah
I have a new squat and deadlift PR! Will you bend over and let me celebrate in your butthole?

Vanmiddag met de hond naar de slager gelopen, kijk mij eens milieu bewust bezig zijn. Zeker een half kopje benzine bespaard.
Hahha dat was een goeie he? Maar hou het wel voor jezelf anders gaan ze me allemaal pm'en.het verhaal dat ik juist gehoord heb maar aan niemand van jullie kan vertellen![]()

Hahha dat was een goeie he? Maar hou het wel voor jezelf anders gaan ze me allemaal pm'en.
het verhaal dat ik juist gehoord heb maar aan niemand van jullie kan vertellen![]()

het verhaal dat ik juist gehoord heb maar aan niemand van jullie kan vertellen![]()
In dat geval wil ik mijn karma terug Angelus
Je kan het aan peanut vertellen, maar die weet het al![]()
Jij hebt het nu zo vaak over je hond, dat ik gewoon geconditioneerd benieuwd ben geworden naar jullie interactie. Ik verwacht nu dus ook minimaal 1x per week een honden verhaal van je.
In dat geval wil ik mijn karma terug Angelus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me dat je dat dan juist wel zou kunnendenk dat ze dat al wel hadden kunnen afleiden vanwege het feit dat ik het aan niemand hier kan vertellen![]()

Met welke dbb'er heb je verkering?denk dat ze dat al wel hadden kunnen afleiden vanwege het feit dat ik het aan niemand hier kan vertellen![]()
denk dat ze dat al wel hadden kunnen afleiden vanwege het feit dat ik het aan niemand hier kan vertellen![]()