MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Had het inderdaad al op de bachelor via LinkedIn en wat mailings, maar om nu in het echt die recruiters zo te zien trekken is geweldig :roflol:

Btw, m'n briljante idee al aan het implementeren?

Oja shit vergeten te reageren. Maar hell no haha. Ik heb geen flauw idee wat ik ga doen ???

Wtf man, m'n idee is briljant en praktisch relevant :roflol: Kun je mooi ook uittesten op je klasgenoten :roflol:

Hahaha, hoe de **** zou ik dat moeten implementeren dan :roflol:

Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, dit is GetXXL's idee:
Wat mij origineel lijkt is het tellen van puisten op het gezicht van iemand met acne vulgaris, en daaraan bijv. 'n bepaalde 'severity index' geven (op basis van bijv. het totaal aantal puisten, maar ook bijv. de ratio 'grote' en 'kleine' puisten, met creativiteit kun je er heel wat statistieken uit genereren ook).

Zit je er zelf in dan?

Vrije keuze in dat gebied, wat zou je dan kiezen? Opleiding/baan.
Biochemie, en dan als baan stukjes schrijven over exercise physiology en daar dik betaald voor krijgen.

Hahaha, hoe de **** zou ik dat moeten implementeren dan :roflol:

Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, dit is GetXXL's idee:
RGB kanalen uit elkaar halen en rood isoleren, voila heb je zo alle puisten te pakken :D

Potverdomme GetXXL! :roflol:

Ik heb googled voor pics van Acne Vulgaris als samples.

Why?!

In de biologie/chemie bestaat geen coole baan waarbij je dagenlang literatuur uit de exercise physiology mag lezen, stukjes over mag schrijven, en zelf onderzoeken mag ontwerpen en uitvoeren. In het beste geval mag je een keer een klinische studie uitvoeren, maar daar ben je niet full-time mee bezig en mag je de rest van je dagen slijten in het lab met celkweekjes ed. Dat is geestdodend werk.

wat je nu omschrijft is voor MBO en HBO die niet te ambitie hebben om meer te worden dan een analist.
bij het normale traject van wo-phd-post doc ben je juist bezig jezelf het lab uit te werken en doe je uit eindelijk niks anders dan artikelen lezen en schrijven en onderzoeken ontwerpen die mensen voor jou uitvoeren. dus dat, en daarbij uiteraard projecten opstellen en daarvoor beurzen aanvragen. de wereld draait tenslotte om geld.

Heb even gekeken, maar die gaat het niet worden GetXXL. Kan onvoldoende gebruik maken van morphology en zo.

---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

wat je nu omschrijft is voor MBO en HBO die niet te ambitie hebben om meer te worden dan een analist.
bij het normale traject van wo-phd-post doc ben je juist bezig jezelf het lab uit te werken en doe je uit eindelijk niks anders dan artikelen lezen en schrijven en onderzoeken ontwerpen die mensen voor jou uitvoeren. dus dat, en daarbij uiteraard projecten opstellen en daarvoor beurzen aanvragen. de wereld draait tenslotte om geld.

Ben je wel jaren van je leven kwijt aan doodsaaie shit :o

Gaat nog wel even duren voordat ik daar ben. Was al zover gekomen tot uni doen maar dat duurt al jaren :roflol:

De PhD's en MSc's die ik ken zaten voornamelijk op het lab (biochemie, biomoleculaire wetenschappen) daarnaast lazen ze inderdaad ook veel literatuur. De AiO's hadden dan ook nog eens het ongeluk dat ze dat laatste in het weekend of na 5'en konden doen. Voordat je zelf je eigen onderzoek mag bepalen ben je wel even verder ook, doet meestal het afdelingshoofd.

pinda haal eerst maar je vwo anders wordt je genaaid met je stufi etc. als je van hbo naar uni wil

is hbo ook

De PhD's en MSc's die ik ken zaten voornamelijk op het lab (biochemie, biomoleculaire wetenschappen) daarnaast lazen ze inderdaad ook veel literatuur. De AiO's hadden dan ook nog eens het ongeluk dat ze dat laatste in het weekend of na 5'en konden doen. Voordat je zelf je eigen onderzoek mag bepalen ben je wel even verder ook, doet meestal het afdelingshoofd.
En ik maar denken dat het niet zo erg was zolang ik geen mbo analist studie koos.
Minder erg. Specifiek thema, hoef ik tenminste geen Engels en nutteloze zooi als ckv te volgen.

Terug
Naar boven