- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
is dit de egte leefen****ing veel hbo studies heb je gewoon engels en nederlands etc.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit de egte leefen****ing veel hbo studies heb je gewoon engels en nederlands etc.
Yep. Process engineering. 3 baan aanbiedingen op 1 dag.. ze boden tegen elkaar op.

Nederlands ook. Eigenlijk neuk ik alles behalve wiskunde.Neem aan geen Engels, omdat je er al goed genoeg in bent?
heb jy nie zo één wiskundeknobbelNederlands ook. Eigenlijk neuk ik alles behalve wiskunde.
Nederlands ook. Eigenlijk neuk ik alles behalve wiskunde.
da is
Weet niet of ik het nou daadwerkelijk moeilijk vind of ik gewoon de basis mis. Allebei een beetje denk ik. Vind het ook gewoon geen reet aan als ik het niet kan plaatsen. Moet het toe kunnen passen op iets, opgave uit een boek zijn altijd zo mwoah.Ah zo, dacht al. Als je er wel moeite mee hebt wordt uni lastig.
Wiskunde blijft ingewikkeld imo
Ah zo, dacht al. Als je er wel moeite mee hebt wordt uni lastig.
Wiskunde blijft ingewikkeld imo
Wil je stoeien? knipoogemoticon

Acrotomofilie: Coïtusuele aantrekking tot personen met een amputatie of een soortgelijke handicap.

En ik maar denken dat het niet zo erg was zolang ik geen mbo analist studie koos.
Minder erg. Specifiek thema, hoef ik tenminste geen Engels en nutteloze zooi als ckv te volgen.

Gewoon op de opleiding gericht dus. Geen ''vul in than/then'' of ''more of many''op life sciences HBO (chemie, biochemie, chemische technologie) krijg je gewoon Engels hoor... met name academisch schrijven / lezen / spreken. idem wiskunde.
Nederlands heb ik niet gehad![]()

wat lul jy hij is tantoe leluk en zn muur ook want kapot gesmash
Gewoon op de opleiding gericht dus. Geen ''vul in than/then'' of ''more of many''
Dat soort zooi kost me elke keer alleen maar tijd
---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------
wat lul jy hij is tantoe leluk en zn muur ook want kapot gesmash
[Afbeelding niet meer beschikbaar]