MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

heb jy nie zo één wiskundeknobbel
da is
Ah zo, dacht al. Als je er wel moeite mee hebt wordt uni lastig.

Wiskunde blijft ingewikkeld imo
Weet niet of ik het nou daadwerkelijk moeilijk vind of ik gewoon de basis mis. Allebei een beetje denk ik. Vind het ook gewoon geen reet aan als ik het niet kan plaatsen. Moet het toe kunnen passen op iets, opgave uit een boek zijn altijd zo mwoah.

hoi mark, mooie bril

groetjes :heart:

na een aantal week niet te hebben kunnen gesquat vanwege een blessure heb ik gisteren sinds een maand toch weer 3x5 100KG kunnen squatten :)

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Acrotomofilie: Coïtusuele aantrekking tot personen met een amputatie of een soortgelijke handicap.

:roflol:

inb4 pinda

Sommige noemen het fetish. ;)

En ik maar denken dat het niet zo erg was zolang ik geen mbo analist studie koos.

Minder erg. Specifiek thema, hoef ik tenminste geen Engels en nutteloze zooi als ckv te volgen.

op life sciences HBO (chemie, biochemie, chemische technologie) krijg je gewoon Engels hoor... met name academisch schrijven / lezen / spreken. idem wiskunde.
Nederlands heb ik niet gehad :p

hbo deeltijd ftw

op life sciences HBO (chemie, biochemie, chemische technologie) krijg je gewoon Engels hoor... met name academisch schrijven / lezen / spreken. idem wiskunde.
Nederlands heb ik niet gehad :p
Gewoon op de opleiding gericht dus. Geen ''vul in than/then'' of ''more of many''
Dat soort zooi kost me elke keer alleen maar tijd :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

lekkertje van dbb ben je ook knipoogemoticon
wat lul jy hij is tantoe leluk en zn muur ook want kapot gesmash

Gewoon op de opleiding gericht dus. Geen ''vul in than/then'' of ''more of many''
Dat soort zooi kost me elke keer alleen maar tijd :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

wat lul jy hij is tantoe leluk en zn muur ook want kapot gesmash

geef is picca

weejowww

Terug
Naar boven