Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was ik net aan het fappen belt er opeens iemand van marktplaats, was vrouw met een lekkere stem:o bleef dus maar doorvragen over een product die ik allang niet meer wou, zodat ik langer kon fappen op haar stem:roflol:
     
    Was ik net aan het fappen belt er opeens iemand van marktplaats, was vrouw met een lekkere stem:o bleef dus maar doorvragen over een product die ik allang niet meer wou, zodat ik langer kon fappen op haar stem:roflol:

    Wat
     
    Was ik net aan het fappen belt er opeens iemand van marktplaats, was vrouw met een lekkere stem:o bleef dus maar doorvragen over een product die ik allang niet meer wou, zodat ik langer kon fappen op haar stem:roflol:

    en kwakki eruit ????
     
    ****, mijn mobiel neemt alle gesprekken automatisch op:roflol: Deze dus ook:roflol:
     
    Zal ik em uploaden?:roflol:
     
    Zal ik em uploaden?:roflol:

    Please do :roflol:

    Gewoon in Windows movie maker plakken, plaatje als video doen en dan renderen. Beste zet je m tijdens t uploaden als alleen via link bereikbaar.
     
    Net flinke bak rijst gegeten met als gevolg dat ik moet schijten als een raket
     
    shit geen biefstuk in huis

    wat doet mijn lieve vrouw tafel gereserveerd bij steakhouse vanavond onbeperkt steak eten .. met vrouw en dochters..

    kijk das nu echte liefde he ??? door de maag lol :D
     
    Heb het net beluisterd, schaam me er kapot voor:roflol: ik klink echt ****ing gay als ik geil ben:roflol:
     
    +1
    deliver, oneindig veel karma
     
    Van: linda12 [ November 24 01:11AM ] [ Herhalen ]

    Hallo, ik wens u het beste compliment van de naam seasonMy is Linda, een goed uitziende
    girl. Well Ik zag je profiel, het spijt me dat ik niet veel zeggen
    over mezelf omdat ons profiel niet kan zeggen alles over us.I hebben een
    speciale reden van contact met u dus ik zou graag willen dat u te reageren op mijn e-mail
    pakken (linda.andrew2@yahoo.com) daar kan ik u alles vertellen over mezelf,
    en de reden waarom ik contact met u op en ook stuur mijn foto\'s naar you.Linda








    Hello,I wish you best Compliment of the seasonMy name is Linda, a good looking
    girl.Well I saw your profile, i am sorry that i did not say much
    about myself because our profile cannot say everything about us.I have a
    special reason of contacting you so i would like you to respond to my email
    address (linda.andrew2@yahoo.com) there i can tell you everything about myself,
    and the reason i am contacting you and also send my pictures to you.Linda



    (linda.andrew2 (@) y a h o o.c o m)
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:

    ---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

    Van: linda12 [ November 24 01:11AM ] [ Herhalen ]

    Hallo, ik wens u het beste compliment van de naam seasonMy is Linda, een goed uitziende
    girl. Well Ik zag je profiel, het spijt me dat ik niet veel zeggen
    over mezelf omdat ons profiel niet kan zeggen alles over us.I hebben een
    speciale reden van contact met u dus ik zou graag willen dat u te reageren op mijn e-mail
    pakken (linda.andrew2@yahoo.com) daar kan ik u alles vertellen over mezelf,
    en de reden waarom ik contact met u op en ook stuur mijn foto\'s naar you.Linda








    Hello,I wish you best Compliment of the seasonMy name is Linda, a good looking
    girl.Well I saw your profile, i am sorry that i did not say much
    about myself because our profile cannot say everything about us.I have a
    special reason of contacting you so i would like you to respond to my email
    address (linda.andrew2@yahoo.com) there i can tell you everything about myself,
    and the reason i am contacting you and also send my pictures to you.Linda



    (linda.andrew2 (@) y a h o o.c o m)

    pics?
     
    Back
    Naar boven