Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

eindelijk een andere ava bij een zeker persoon :thumb:

:roflol:

Heb ik inderdaad ook eens gehad, ze vroeg of ik het niet lekker vond en daarom maar had weggegooid. (had hem wel opgegeten)

ja ik had dat ook, ze waren zo onder de indruk dat iedereen opeens zn broodje aan mij gaf
'NOG EEN KEER! NOG EEN KEER!' is wat iedereen riep, uiteraard heb ik als buffel alles zitten opeten en de mensen vriendelijk bedankt.

Hey Ray! :wave:

vandaag 45 km gefietst even m.n kop leeg maken van alle stress deze week voelt gelijk beter..

en even nieuwe badkamer gekocht dafuq 5000 euro lichter .. heb ik ook een super kuur voor lol

hier loopt zo'n k*tmocro/turk/... bijna elke 3 dagen zn maat o.i.d 10x te roepen voor mijn raam.

vandaag een oplossing voor dit irritante probleem gevonden

hij: "amuhd"
ik: "amuhd"
ik (luider): "amuhd"
ik (max): "amuhd"
hij stil:roflol:

van 10x naar 3x:cool:

hier loopt zo'n k*tmocro/turk/... bijna elke 3 dagen zn maat o.i.d 10x te roepen voor mijn raam.

Record it and post it on dbb, or no karma shall be given

Worstenbroodjes gebakken en het hele huis ruikt ernaar
Hmmm!

gekke naam

inb4 ruiten liggen eruit

is studentenhuis met 4 verdiepingen en 13 kamers (2,5 meter lang is mn raam) per verdieping aan deze kant. Mirin gehoor als hij mijn kamer op de 2de verdieping kan localiseren van beneden puur op gehoor.

is studentenhuis met 4 verdiepingen en 13 kamers (2,5 meter lang is mn raam) per verdieping aan deze kant. Mirin gehoor als hij mijn kamer op de 2de verdieping kan localiseren van beneden puur op gehoor.
Hahaha ook gelijk dat de reden da je zo'n grote mond hebt, anders had je helemaal geen woord gezegd natuurlijk mietje

jullie heb geluk dat niet bestaat negatieve karma dbb, anders 11 rode blokjes in je hol

Terug
Naar boven