peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Nee nu ik kijk is het sowieso meer haha, maar zoals al gezegd heb ik de eerste foto van vlees gepakt omdat ik geen zin had foto te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee nu ik kijk is het sowieso meer haha, maar zoals al gezegd heb ik de eerste foto van vlees gepakt omdat ik geen zin had foto te maken.
Pls ooit in verdiept?
Kind was gewoon niet goed in haar hoofd, een eerste klas aandachtsh**r. Toen ze geen aandacht kreeg maakte ze er een einde aan
Van zulke mensen moet je ver, heel ver uit de buurt blijven.
---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:52 ----------
Ik heb 2 kilo biefstuk, ben jy boos
Het zou een leuk dagje moeten worden, maar het werd een dagje dat een opa en zijn kleinzoon niet snel meer zullen vergeten. De twee maakten in Breukeleveen een proefritje met een snelle wagen, namelijk een F12 Berlinetta.
De bestuurder onderschatte het vermogen van het racemonster, zo'n 740 pk, behoorlijk. De wagen schoot van de weg, maakte een koprol en kwam tegen een boom tot stilstand. Beiden inzittenden waren ongedeerd en kwamen met de schrik vrij. De Ferrari was er slechter aan toe en is total loss. Een kraanwagen moest ingeschakeld worden om het ding weg te slepen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bron: http://nieuws.nl.msn.com

Wat een mong**l die kerel, gelijk rijbewijs afpakkenpost anders 2 keer
---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------
post anders 2 keer
Ik doe je muur ook 2 keer watser?
Computer deed raar jonge, al edit gedaan.

hihi
---------- Post added at 19:06 ---------- Previous post was at 19:04 ----------
Mark1986 banned wat is deze![]()
lol hij is bijna buffer dan ik