Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Dat is zeker geen 2kg.


    Nee nu ik kijk is het sowieso meer haha, maar zoals al gezegd heb ik de eerste foto van vlees gepakt omdat ik geen zin had foto te maken.
     
    Hoewel ik mijn pasje om het gebouw in te komen ben vergeten en daarom een bezoekerspasje heb gekregen waardoor ik alleen met de lift kan en door de draaideur kan en dus geen enkele afdeling opkan omdat op elke deur een pasjes scanner zit en ik dus geen koffie kan halen waardoor ik dexaprine heb moeten nemen om een beetje fris te blijven...
    Voelt
    http://youtu.be/n3G2wat1Els?t=21m5s
    wel fijn
     

    Pls ooit in verdiept?

    Kind was gewoon niet goed in haar hoofd, een eerste klas aandachtshoer. Toen ze geen aandacht kreeg maakte ze er een einde aan :roflol:

    Van zulke mensen moet je ver, heel ver uit de buurt blijven.

    ---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

    Nee nu ik kijk is het sowieso meer haha, maar zoals al gezegd heb ik de eerste foto van vlees gepakt omdat ik geen zin had foto te maken.

    Ik heb 2 kilo biefstuk, ben jy boos
     
    Pls ooit in verdiept?

    Kind was gewoon niet goed in haar hoofd, een eerste klas aandachtshoer. Toen ze geen aandacht kreeg maakte ze er een einde aan :roflol:

    Van zulke mensen moet je ver, heel ver uit de buurt blijven.

    ---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:52 ----------



    Ik heb 2 kilo biefstuk, ben jy boos

    Nee ik ben niet boos, wel hongerig.
     
    Proefrit met Ferrari eindigt tegen boom

    Het zou een leuk dagje moeten worden, maar het werd een dagje dat een opa en zijn kleinzoon niet snel meer zullen vergeten. De twee maakten in Breukeleveen een proefritje met een snelle wagen, namelijk een F12 Berlinetta.
    De bestuurder onderschatte het vermogen van het racemonster, zo'n 740 pk, behoorlijk. De wagen schoot van de weg, maakte een koprol en kwam tegen een boom tot stilstand. Beiden inzittenden waren ongedeerd en kwamen met de schrik vrij. De Ferrari was er slechter aan toe en is total loss. Een kraanwagen moest ingeschakeld worden om het ding weg te slepen.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Bron: http://nieuws.nl.msn.com
     
    Gebeurt zo vaak.. Mensen denken dat als ze geld hebben voor een snelle auto, ze die ook aan kunnen.

    Dan zeggen ze: Jaa ik ben wel gewend om in een echt snelle auto te rijden hoor, mijn vorige auto had 300 pk.. :roflol:

     
    Laatst bewerkt:
    post anders 2 keer

    ---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

    post anders 2 keer
     
    post anders 2 keer

    ---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

    post anders 2 keer

    Ik doe je muur ook 2 keer watser?

    Computer deed raar jonge, al edit gedaan.
     
    Ik doe je muur ook 2 keer watser?

    Computer deed raar jonge, al edit gedaan.

    hihi

    ---------- Post added at 19:06 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

    Mark1986 banned wat is deze :roflol:
     

    Mark1986 banned wat is deze :roflol:
    oh-boy.gif
     
    Back
    Naar boven