XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • achja dat was ook al zijn 3de account volgensmij haha
     
    Mark die klootzak gebanned. Dit verpest me dag.
     
    was bang dat ik hoger zou staan in de poll.. grootste mafketel van dbb maar sssst kan nog he? lol
     
    fuaaaaaaaaaaaaaaark

    waarschijnlijk toch nog ps4 day one besteld net :D:D:D:D:D
     
    ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

    [/COLOR]
    Met die 1m54 ga je nooit de grootste zijn. :trollface:

    OT: Ray is weer aan het flippen. :roflol:

    Wat lul jij nou,
    zoals ik al zij jij maakt het er van , ik flip niet ik vertel jou de waarheid !
     
    ---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

    [/COLOR]

    Wat lul jij nou,
    zoals ik al zij jij maakt het er van , ik flip niet ik vertel jou de waarheid !

    Ree doe es effe rustig dan, laat je niet zo opjutten, ze bellen je uit
     
    **** youuuu waar?

    ik krijg hem pas 13 december ongeveer.

    Datum van 2e levering is niet eens bekend, hoe weet jij 13 december :roflol: zou je de eerste consument van NL zijn die een legit datum heeft.
     
    Datum van 2e levering is niet eens bekend, hoe weet jij 13 december :roflol: zou je de eerste consument van NL zijn die een legit datum heeft.

    Ken iemand met sms van media markt medewerker die die datum heeft gehad. Daarnaast heeft sony medewerrker al bevestigd dat ze kort op elkaar komen. Maar er staat ook ongeveer in mijn post
     
    Ik wacht met ps4 tot fifa 15, verwacht niet dst er eerder een game komt waarvoor ik een ps4 nodig heb.


    Weet niet wanneer ps4 release van gta5 is en of gt6 ps4 release heeft, waarvan beide beduiden van betere kwaliteit zijn dan de ps3 versies
     
    Back
    Naar boven