Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ben nog steeds happy the peppy over Ajax........

wat hier op dbb allemaal offline gebeurt:roflol::roflol:

Manueel therapeut zei vandaag dat m'n rug al behoorlijk hersteld is en dat ik voorlopig niet meer terug hoef te komen. Zou binnen één á twee weken weer pijnvrij zijn en kan weer rustig beginnen met rug trainen :) Thank god.

:roflol: Dit lijkt me zo fake!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zei ik ook van de t**ten van je muur waren net theezakjes

Legday!! met fikse spierpijn in billen, glutes en hams. :D I :heart: it!

Docent had een seminar van Daniel Erasmus geregeld; potverdomme wat een briljante vent is dat zeg. Denk dat dat de beste twee uur van m'n leven waren die ik ooit op de universiteit heb gespendeerd.

Nee, maar had even informatie opgezocht :)

Hoezo was het boeiend? Door zijn manier van spreken en/of vanwege de stof?
Alles! Hoe die het wist te presenteren, cases uit het verleden die die al dan niet persoonlijk heeft meegemaakt uitbeeldde en wat daaruit voortvloeide (besprak o.a. het succes van Shell tig jaren geleden, het falen van Vodafone 'n decennium geleden, het succes van de Rabobank ondanks de crisis). Het uitbeelden van voorspellingen gedaan over 1001 dingen, waar letterlijk biljoenen in waren gepompt, en hoe vrijwel ALLE voorspellingen er zo gigantisch naast zaten. En hoe het dus wel moest (scenario planning). Mind was blown.

Juist voor de eerste keer die videoclip van wrecking ball gezien, wat de neuk :roflol:

Terug
Naar boven