Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Succes bro keep us updated!

    Misschien apart topic openen waarin je in de OP alles bijhoud wat je lopende hebt en de uitkomst van afgeronde dingen.

    Kan misschien wel, als succesvol kunnen andere dbbers ook de politie legaal lastig gaan vallen met een dwangsom als ze weigeren :roflol:

    ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

    Wel is dwangsommen gebeurd :o ?

    Nee, ik maakte gewoon normaal bezwaar en liet t voor de kanton rechter komen als ik het er niet mee eens was.

    Meeste boetes die ik kreeg waren voor te hard rijden dus die betaalde ik gewoon omdat ik wist dat t mijn fout was. Nu word ik al een tijd lastig gevallen door de politie dus alle kansen die ik heb om hun lastig te vallen met een lading administratief werk grijp ik met beide handen vast.
     
    Kan misschien wel, als succesvol kunnen andere dbbers ook de politie legaal lastig gaan vallen met een dwangsom als ze weigeren :roflol:

    ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:44 ----------



    Nee, ik maakte gewoon normaal bezwaar en liet t voor de kanton rechter komen als ik het er niet mee eens was.

    Meeste boetes die ik kreeg waren voor te hard rijden dus die betaalde ik gewoon omdat ik wist dat t mijn fout was. Nu word ik al een tijd lastig gevallen door de politie dus alle kansen die ik heb om hun lastig te vallen met een lading administratief werk grijp ik met beide handen vast.


    Ja daarom juist
     
    Het is niet ideaal voor beide partijen want een agent heeft altijd gelijk, t enige wat een camera kan doen is aantonen dat een agent geen gelijk heeft.

    Het is naïef te denken dat een camera van een paar 100 euro er niet ingebouwd wordt vanwege geld terwijl een politie auto al 50.000 euro kost inclusief aanpassingen.

    Een camera zou wel ideaal kunnen zijn voor beide partijen.
    Aan de ene kant bijvoorbeeld voor de ongelooflijk irritante 'verkeershufters' die het toch nooit ergens mee eens zijn, aan de andere kant zouden corrupte agenten 2x nadenken voordat ze jou zo'n nutteloze bekeuring geven omdat ze weten dat er beelden van worden gemaakt..

    Dan heb je natuurlijk ook nog ander soort zaken die gefilmd zouden kunnen worden. Denk aan surveillance in een uitgaansgebied en een vechtpartij die bijvoorbeeld voor het dienstvoertuig plaats vind, alles wordt gefilmd dus extra bewijs...

    Maar ach, maakt ook niet uit want het gaat toch niet gebeuren.
     
    Die dashcams zijn er al
     
    Die dashcams zijn er al

    Hier in de regio niet.

    Zelfs de nieuwste auto's hebben ze niet

    ---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:40 ----------

    Een camera zou wel ideaal kunnen zijn voor beide partijen.
    Aan de ene kant bijvoorbeeld voor de ongelooflijk irritante 'verkeershufters' die het toch nooit ergens mee eens zijn, aan de andere kant zouden corrupte agenten 2x nadenken voordat ze jou zo'n nutteloze bekeuring geven omdat ze weten dat er beelden van worden gemaakt..

    Dan heb je natuurlijk ook nog ander soort zaken die gefilmd zouden kunnen worden. Denk aan surveillance in een uitgaansgebied en een vechtpartij die bijvoorbeeld voor het dienstvoertuig plaats vind, alles wordt gefilmd dus extra bewijs...

    Maar ach, maakt ook niet uit want het gaat toch niet gebeuren.

    Die irritante verkeershufters krijgen toch geen gelijk omdat de politie ten alle tijden gelijk heeft.
     
    Een camera zou wel ideaal kunnen zijn voor beide partijen.
    Aan de ene kant bijvoorbeeld voor de ongelooflijk irritante 'verkeershufters' die het toch nooit ergens mee eens zijn, aan de andere kant zouden corrupte agenten 2x nadenken voordat ze jou zo'n nutteloze bekeuring geven omdat ze weten dat er beelden van worden gemaakt..

    Dan heb je natuurlijk ook nog ander soort zaken die gefilmd zouden kunnen worden. Denk aan surveillance in een uitgaansgebied en een vechtpartij die bijvoorbeeld voor het dienstvoertuig plaats vind, alles wordt gefilmd dus extra bewijs...

    Maar ach, maakt ook niet uit want het gaat toch niet gebeuren.

    Hoi:):):):)
     
    Als jouw linkerbeen kerst is en jouw rechterbeen oud en nieuw. Zullen we dan ergens tussen in afspreken:o

    Hahaha, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!

    kidding
     
    De trein stond er meteen en kon zo instappen, normaal moet ik een half uur wachten.
     
    facebook verwijderd! I FEEL FREE!!!
     
    Back
    Naar boven