XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • laatste dag werken, dan lekker vrij :D
     
    gisteren 3x3x97,5 bench gepakt, nice. Meer dan 15kg gegained op bench, sinds begin november.
     
    gisteren 3x3x97,5 bench gepakt, nice. Meer dan 15kg gegained op bench, sinds begin november.

    doe je goed, bench gaat bij mij om een of andere reden echt voor geen meter omhoog.. terwijl ik met dumbells wel gains blijf maken
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ff tussendoor, ik kom er net achter dat Tavi Castro met de zus van een maatje van mij heeft.. :roflol:

    hij is italiaans toch? heb em een keer gesproken, spreekt echt gebrekkig nederlands
     
    Nee, zijn hersenen aangetast door AAS overvloed :P

    Damn Sanca, u look like stoned g@y warrior :p
     
    Jij bent zelf gay en not even a warrior :mad:
     
    What happens when Sanca & Ray do FUSION!
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Result:
    Full-Beard-3-e1383596079383.jpg
     
    Laatste dag @ work, mag uurtje betaald eerder naar huis whoehoeeee..
    Laatste meds liggen klaar bij apotheek
    Gister allemaal zooi buiten gezet voor grofvuil, lamp was al meegenomen toen ik een uit elkaar gesloopte kast naar buiten aan het brengen was, tapijt werd al meegenomen toen we het gasfornuis naar buiten brachten en het gasfornuis was meegenomen toen ik naar bed ging. Blij dat andere mensen mn troep nog goed kunnen gebruiken.
     
    ja gelukkig vrij vandaag om 2 uur hoef niet te werken tussen kerst en oud nieuw heerlijk een hele week

    vrij veel eten 2x p. dag trainen zit in de bulk nu nog 75kg. wil naar de 80kg

    als ik het nog niet gezegd heb

    wens iedereen van dbb .... fijne kerst ( vreet ) dagen

    gr. hardcore opa
     
    Back
    Naar boven