Nergal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ''ken'' dat meid.Ff tussendoor, ik kom er net achter dat Tavi Castro met de zus van een maatje van mij heeft..![]()
Klopt maar iedereen pijpt hem hier in onze sportschool. Hij mag zelfs blijven na sluitingstijdhij is italiaans toch? heb em een keer gesproken, spreekt echt gebrekkig nederlands

Ik ''ken'' dat meid.
Mwa niet echt de mooiste chick die er is maar echt akward man, ik weet niet of Tavi haar dwingt maar ze is echt in een week tijd tanned terwijl ze altijd blank was. Dikke melanotan dosis geeft die haar.
---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Klopt maar iedereen pijpt hem hier in onze sportschool. Hij mag zelfs blijven na sluitingstijd![]()
?Pas maar op, straks krijg je voor de bovenstaande gif nog een kaart voor het posten van 'erotische of seksueelgetinte foto's' buiten toegestane subfora, ze zijn aardig op dreef laatste tijd

Ik ''ken'' dat meid.
Mwa niet echt de mooiste chick die er is maar echt akward man, ik weet niet of Tavi haar dwingt maar ze is echt in een week tijd tanned terwijl ze altijd blank was. Dikke melanotan dosis geeft die haar.
---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------
Klopt maar iedereen pijpt hem hier in onze sportschool. Hij mag zelfs blijven na sluitingstijd![]()
Heb net een pic van haar gezien en ik vind haar echt heel lelijk aan het worden, haar keuze zelf. Ga pic even opzoeken voor je.Pas maar op, straks krijg je voor de bovenstaande gif nog een kaart voor het posten van 'erotische of seksueelgetinte foto's' buiten toegestane subfora, ze zijn aardig op dreef laatste tijd
Aha oké, ik heb haar al een tijdje niet meer gesproken IRL, maar zag inderdaad wat foto's voorbij komen. Vroeger was ze ook niet zo heel gespierd, maar nu begint het echt een fitness chick te worden. Waarschijnlijk geeft hij haar nog wel meer haha..
Heb net een pic van haar gezien en ik vind haar echt heel lelijk aan het worden, haar keuze zelf. Ga pic even opzoeken voor je.
What happens when Sanca & Ray do FUSION!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Result:
![]()

Wat stond er in?
wowowo u mad now b*ch
Was maar 1 halve pagina dumbshit
Was maar 1 halve pagina dumbshit
feel my girth pressing against your anus