MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

M'n script heeft in de afgelopen dagen meer dan 42.000 facebookpagina's gescraped. DIt is inclusief foto's, posts, timeline, etc. Ik denk dat ik wel kan stellen dat die werkt. :roflol:
 
M'n script heeft in de afgelopen dagen meer dan 42.000 facebookpagina's gescraped. DIt is inclusief foto's, posts, timeline, etc. Ik denk dat ik wel kan stellen dat die werkt. :roflol:

wat was eigenlijk de doelstelling vh project?
 
wat was eigenlijk de doelstelling vh project?

Ben momenteel nog steeds alle pagina's van mijn vrienden binnen aan het trekken. Heb er pas 55 gehad en per vriend slaat hij de foto's, leuk gevonden foto's, foto's waarop de persoon commentaar geplaatst heeft , wie er op zijn foto's geeft gereageerd of die heeft geliked, berichten, wie die berichten heeft geliked of erop gecommentarieerd, ingecheckte locaties en met wie, zijn vrienden en van elke vriend de hoofdpagina op. Hij analyseert ook de tijdstippen van comments en berichten en stopt alle gevonden dingen in een database. Heb nu 44k gecachete pagina's en zo'n 60k database records.

Volgende stap is shit schrijven die analyseert en patronen herkend of zo. Puur om te leren eigenlijk. Had ook geprobeerd een graph te maken, maar dat is nog te traag.
 
Woodchoppers op de kineses-wand. Potverdomme wat een heerlijke oefening :)
 
Cutten gaat goed, 2 KG kwijt in 2 weken.

23hrs09.png
 
Wat is die vlek op je biceps hoody
 
Midget die blij was dat hij eindelijk met een chick kon knuffelen

Heb ik pics van zijn post doorgestuurd naar dat meisje en mag ik haar vanavond nken omdat ze zo blij is dat ik haar liet zien wat voor persoon hij was.

Megusta
 
Back
Naar boven