XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Feestdagen voorbij
    dit


    Ziekelijk irritant hoe men blij over dit doet, zelf was ik gewoon even zitten met mn familie.
    Sommige doen echt alsof ze de loterij hebben gewonnen en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen is ook zo ****ing irritant. Alsof men dat echt meent tegenover elkaar :roflol:
     
    dit


    Ziekelijk irritant hoe men blij over dit doet, zelf was ik gewoon even zitten met mn familie.
    Sommige doen echt alsof ze de loterij hebben gewonnen en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen is ook zo ****ing irritant. Alsof men dat echt meent tegenover elkaar :roflol:

    Dat menen mensen ook behalve tegen jou ;). Niemand geeft wat om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou
     
    Dat menen mensen ook behalve tegen jou ;). Niemand geeft wat om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou

    Gelukkig nieuwjaar!
     
    Meer pijn in mijn voeten dan in mijn hoofd, dus dat valt alweer mee :)
     
    Straks ff atleetje trainen, sportschool dicht...."ja maar er valt altijd iets met een buiten training te verzinnen " leuk dat soort die hards :)
     
    Dat menen mensen ook behalve tegen jou ;). Niemand geeft wat om jou man leer daar maar mee leven niemand maar dan ook echt niemand geeft om jou
    Leer lezen wijsneus.

    Er zijn wel een groep mensen die wel om je geven hoor Jesse, de groep die je hebt gescamt met anabolenverkoop.
    Wist ik je adres maar had ik het zo doorgegeven, kansloze gozer
     
    Leer lezen wijsneus.

    Er zijn wel een groep mensen die wel om je geven hoor Jesse, de groep die je hebt gescamt met anabolenverkoop.
    Wist ik je adres maar had ik het zo doorgegeven, kansloze gozer


    OOh vertel?
     
    ik kreeg net serieus dit bericht van mijn moeder: "Nog gelukkig nieuwjaar xxx zal ik je geld storten? Want het zal nog even duren voordat ik je weer zie..."

    er is een grens wat ik bereid ben te tolereren qua absurditeit mbt cadeau's op feestdagen, en dit ging er net over. Heb die bish gezegd dat ze me pas geld kan geven als ik iets enigszins zinvol bereikt hebt zoals bv dit jaar slagen voor mijn examens:roflol:
     
    ik kreeg net serieus dit bericht van mijn moeder: "Nog gelukkig nieuwjaar xxx zal ik je geld storten? Want het zal nog even duren voordat ik je weer zie..."

    er is een grens wat ik bereid ben te tolereren qua absurditeit mbt cadeau's op feestdagen, maar dit ging er net over. Heb die bish gezegd dat ze me pas geld kan geven als ik iets enigszins zinvol bereikt hebt zoals bv dit jaar slagen voor mijn examens:roflol:
    Geef haar Whatsapp even dan stuur ik m'n rekeningnummer.
     
    ik kreeg net serieus dit bericht van mijn moeder: "Nog gelukkig nieuwjaar xxx zal ik je geld storten? Want het zal nog even duren voordat ik je weer zie..."

    wordt volgens mij wel een keer tijd dat je effe langs gaat? :gek:
     
    ik kreeg net serieus dit bericht van mijn moeder: "Nog gelukkig nieuwjaar xxx zal ik je geld storten? Want het zal nog even duren voordat ik je weer zie..."

    er is een grens wat ik bereid ben te tolereren qua absurditeit mbt cadeau's op feestdagen, en dit ging er net over. Heb die bish gezegd dat ze me pas geld kan geven als ik iets enigszins zinvol bereikt hebt zoals bv dit jaar slagen voor mijn examens:roflol:

    Ze voelt zich vast verdrietig ondat ze je al 24 jaar niets heeft kunnen geven
     
    Ze voelt zich vast verdrietig ondat ze je al 20 jaar niets heeft kunnen geven

    hoe bedoel je? ik krijg elk jaar al geld voor geen enkele reden dan dat het een bepaalde dag vh jaar is???

    slow ninja edit is slow btw
     
    Back
    Naar boven