hoe bedoel je? ik krijg elk jaar al geld voor geen enkele reden dan dat het een bepaalde dag vh jaar is
slow ninja edit is slow btw
Ik insinueerde dat je nooit wat gepresteerd hadVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe bedoel je? ik krijg elk jaar al geld voor geen enkele reden dan dat het een bepaalde dag vh jaar is
slow ninja edit is slow btw
Ik insinueerde dat je nooit wat gepresteerd had
Geef haar Whatsapp even dan stuur ik m'n rekeningnummer.
aldus de 24jarige middelbare scholier tegen de Msc-student![]()

Waarom zoek je dan bevestiging bij mij als je zoveel meer bereikt hebt?![]()

ik kreeg net serieus dit bericht van mijn moeder: "Nog gelukkig nieuwjaar xxx zal ik je geld storten? Want het zal nog even duren voordat ik je weer zie..."
er is een grens wat ik bereid ben te tolereren qua absurditeit mbt cadeau's op feestdagen, en dit ging er net over. Heb die bish gezegd dat ze me pas geld kan geven als ik iets enigszins zinvol bereikt hebt zoals bv dit jaar slagen voor mijn examens![]()
helemaal nietHet maakt jou hoe dan ook wél hypocriet, om gratis geld te weigeren.
Het ontkennen van dit punt maakt jou des te meer hypocriet.

ik zocht geen bevestiging, ik zocht progresspics ter referentie
Daarnaast sluit het feit dat ik meer dan jou bereikt heb op academisch vlak niet uit dat jij meer kennis en/of ervaring hebt in bepaalde andere gebieden die ik kan benutten![]()