MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Duh het is 2 dagen geleden, na 2 dagen is meestal de piek.

Ja dat weet ik, maar wow, is lang geleden dat het zo erg raak is geweest.
Ik had op techniek gedaan 5*5 Atg 3sec omhoog en 3sec omlaag. Echt zwaar..
En daarna nog halve squats onderin 5*5.
Dan voel je je quads echt sterven als je dat doet

jammer dat het hele lichaam niet meteen is gestorven.

groetjes ree(tje)

• Like
Waarderingen: 515

Het is voor mij niet ongewoon om 5 dagen met spierpijn in mijn benen te lopen:o

Squaten = altijd een goeie dag, vooral omdat ik post workout weer ijs kan eten :)

waarom doe je half squats?

Laatste weken amper spierpijn gehad. Maar nu ook wel

Gisteren 4 x 4, 2 x 2 + 1 x 10 op de deadlift, en daarbij nog 10 repper squat en leg presses.

Het waren meer half squats en dan paused onderin en net bovenin, puur om constante spanning te houden. Is meer zodat als ik zwaar ga squatten geen goodmorning creëer :)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Laatste weken amper spierpijn gehad. Maar nu ook wel

Gisteren 4 x 4, 2 x 2 + 1 x 10 op de deadlift, en daarbij nog 10 repper squat en leg presses.

Magnuson Ortmayer deadlift schema ?

Man Forced To Watch Concert With His Own Eyes

The Shovel is Australia’s satire website. For more, follow The Shovel on Facebook and Twitter.A thirty-eight year old man from Brisbane was left with no alternative but to watch an entire concert with his eyes, after he mistakenly left his phone at home.

“I was pretty gutted when I realised what I’d done. It’s not every day that you get to look at a video on your phone,” Christian Howard, of Holland Park said. Despite being phoneless, Mr Howard decided to stay on at the concert anyway.

“My mates thought I was crazy. It was pretty weird, I must admit. I had no idea what to do with my hands. And everything seemed really large and vivid. It was almost as if I was actually there”.

Mr Howard said he rushed home after the concert to watch a low-grade recording of the concert on YouTube. “At least I feel like I’ve got my money’s worth now,” he said.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://theshovel.com.au/2013/12/09/man-forced-to-watch-concert-through-his-own-eyes/

:roflol:

Dat is echt iets wat ik totaal niet snap. Je betaalt dan geld voor een concert, en je gaat daar dan wat naar een schermpje staren. Het bizarre is dat mensen dat dan ook vaak nog bij hun "lievelingsliedje" doen. Zo verpest je toch de hele ervaring?

Jep, zal maar een keer een poging wagen. Doe eigenlijk normaal altijd maar 1 werkset op deadlift, misschien hooguit 2 haha dus wereld van verschil

Aiiii big Lennouigi roffa

Ja ik vind het wel een fijn schema, ik ga eerst weer even op techniek focussen, daarna ga ik het denk ik weer doen

Dat is echt iets wat ik totaal niet snap. Je betaalt dan geld voor een concert, en je gaat daar dan wat naar een schermpje staren. Het bizarre is dat mensen dat dan ook vaak nog bij hun "lievelingsliedje" doen. Zo verpest je toch de hele ervaring?

idd !! Ik vind het btw wel super dat anderen het doen, thuis nog een keer een nummer herbeleven ;p

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Lekker getraind maat ?

Terug
Naar boven