AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat is toch juist het moment om aan je techniek te focussen met zoveel volume

    Nah, 4*4 is op 70% dacht ik en 2*2 op 80% toch ? En daarna 10 reps op 70%. Ik pak liever echt flink minder om aan techniek te wennen, zodat het gewoonte wordt.
     
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Maandag 14 graden?
    Kom maar op met die lente :D
     
    was aan het leren, hoor ineens een hond keffen.
    Kotgenoot was spullen aan het verhuizen en had een 3 maand oude zwart-bruine terrier bij, sow liev:heart:

    happy-cuteness-overload-l.png
     
    Buurman die Lotus exige gekocht heeft, mocht er net stukje in rijden. Geniaal autootje, do want.
     
    Buurman die Lotus exige gekocht heeft, mocht er net stukje in rijden. Geniaal autootje, do want.

    woonde jij niet in een rijtjeshuis? seems legit:roflol:
     
    woonde jij niet in een rijtjeshuis? seems legit:roflol:

    Nee.

    Zal wel foto van maken als die weer buiten staat.

    ---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

    lotus? wat een pauperbuurt leef je in zeg. rijtjeshuis zeker?

    :o beter dan een porsche boxter
     
    Nee.

    Zal wel foto van maken als die weer buiten staat.

    ---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------



    :o beter dan een porsche boxter

    liever een boxster dan zo'n ding any day:roflol:
     
    liever een boxster dan zo'n ding any day:roflol:

    Boxster is voor mensen die porsche willen rijden maar geen porsche 911 kunnen betalen.

    Daarnaast is de boxster een stuk trager en rijd deze in mijn ogen beter.
     
    Boxster is voor mensen die porsche willen rijden maar geen porsche 911 kunnen betalen.

    Daarnaast is de boxster een stuk trager en rijd deze in mijn ogen beter.

    nog steeds > lotus
     
    :mad: nee.

    Vanuit praktisch oogpunt misschien wel maar niet voor plezier rijden.

    vind m er gewoon stukken beter uitzien, en denk dat je met een boxster S qua plezier ook wel goed zit :)
     
    vind m er gewoon stukken beter uitzien, en denk dat je met een boxster S qua plezier ook wel goed zit :)

    Lotus is niet de mooiste nee maar ligt wel een stuk beter op de weg en sneller.
     
    Lotus is niet de mooiste nee maar ligt wel een stuk beter op de weg en sneller.

    zou de boxster daarin niet onderschatten;) qua snelheid heb je uiteraard gelijk, maar boeiend met een landelijk snelheidslimiet van 120km/u:roflol:
     
    zou de boxster daarin niet onderschatten;) qua snelheid heb je uiteraard gelijk, maar boeiend met een landelijk snelheidslimiet van 120km/u:roflol:

    Sneller van 0-100, niet top...

    Lotus weegt 30% minder en heeft maar iets minder vermogen.

    Landelijk snelheidslimiet is overrated, hier halen ze je nog in als je 180 rijdt, ze kunnen nergens die flitsers verstoppen en t verkeersvolume is zo laag dat er meer winst te halen is in de randstad.
     
    Back
    Naar boven