AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat behang en die plint ook bij dat kind wtf :roflol:

9.5 voor m'n paper gekregen, sickening. Had alleen een 10 nodig om op een 8 uit te komen voor het vak. Mag maximaal 2 vakken <8 voor cum laude, nu moet ik iets herkansen potverdomme.

9.5 voor m'n paper gekregen, sickening. Had alleen een 10 nodig om op een 8 uit te komen voor het vak. Mag maximaal 2 vakken <8 voor cum laude, nu moet ik iets herkansen potverdomme.

dat feel

kreeg vandaag ook een 8 terug terwijl ik een 8.5 nodig had voor een 8 gemiddeld over het semester (cum laude dus)

dat feel

kreeg vandaag ook een 8 terug terwijl ik een 8.5 nodig had voor een 8 gemiddeld over het semester (cum laude dus)
Is toch ****ed. Haal je 'n goed cijfer zit je alsnog te vloeken.

Ik ga irl even polsen bij de docent of ie er 'n half puntje bij kan doen om er 'n 10 van te maken. Cum laude, so close :roflol:

Laatst bewerkt:
Is wel niet m'n thesis, maar 'n paper voor 1 van m'n vakken. Ziet er wat dramatischer uit nu ik het herlees.

Weenie wat jullie probleem is ik cum altijd laud :S

Volgens mij is het niveau bij jullie best een stuk lager. Cum Laude is hier bizar zeldzaam :roflol:

edit: oh, niet je thesis :o

Bij mij zijn de regels voor bètawetenschappen blijkbaar anders nu.

Terug
Naar boven