Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Onze faculteit op de UvA inderdaad vanaf 80% (8 gem.), en dit geldt ook voor de meeste andere faculteiten/universiteiten. Sommige hanteren zelfs vanaf 85%, wat bij jullie dan al summa cum laude is.

Maar begreep ook dat er bij sommige vacatures in Belgie minstens 'met onderscheiding' bijv. werd geeist ook? Of was dat nou Duitsland oid. In Nederland gebeurt dat in ieder geval nooit.
denk duitsland
Is bij ons ook vrij zeldzaam hoor, toevallig bij m'n afstuderen wel 1 op de 5 cum laude afgestuurd (4 man). Maar dat waren gigantische nerds. Was er zelfs eentje die was zowel cum laude voor informatica, als cum laude voor wiskunde afgestudeerd (dubbele bachelor, met ook nog honors traject)

Hij had ook een hele interessante thesis over kwantumstorage.

Zou wel willen dat ik zo slim was als die guy met z'n dubbele bachelor. Godsamme wat 'n godenverstand had die :roflol:

ken er ook zo een, doet mij elke keer weer realiseren dat ik helemaal niet zo slim ben, maar dat de gemiddelde bevolking gewoon zo stom is dat het nieteens meer grappig is:roflol:

Hij was gek genoeg niet sociaal gehandicapt. Een andere smartass dan weer wel. Tijdens de diploma uitreiking vond z'n supervisor het zelfs nodig om te vermelden dat communicatie met hem nogal moeilijk was :roflol:

:roflol:

Ik ken serieus maar 2 personen op mijn studie verder. Één daarvan komt eigenlijk nooit zijn kamer uit, heeft niets met sociale dingen en speelt liever de hele dag games. Verder een prima gozer hoor.

Sta je wel mooi voor lul als dat gezegd werd bij de uitreiking, hoewel hij het waarschijnlijk niet eens doorhad.

Heb jij een diploma uitreiking gehad of ging je alleen kijken? Ik haal gewoon mijn bSc bij het studieloket en klaar :roflol:

Ik ken serieus maar 2 personen op mijn studie verder. Één daarvan komt eigenlijk nooit zijn kamer uit, heeft niets met sociale dingen en speelt liever de hele dag games. Verder een prima gozer hoor.

Sta je wel mooi voor lul als dat gezegd werd bij de uitreiking, hoewel hij het waarschijnlijk niet eens doorhad.

Heb jij een diploma uitreiking gehad of ging je alleen kijken? Ik haal gewoon mijn bSc bij het studieloket en klaar :roflol:
Bijna mijn hele bachelor was contact gestoord, dat in schril contrast met de master momenteel. Daar zitten zelfs veel chille gasten tussen.

Had een diploma uitreiking ja, werd voor iedereen 'n praatje gehouden door diens supervisor, met daarna handjes schudden met wat docenten en diploma in ontvangst nemen. Ging bij ons alleen niet zo vloeiend. De lamp van de beamer was op (en de reserve ook!), en mijn supervisor heb ik in totaal maar 'n uur gesproken in m'n leven dus die wist geen reet over mij. Daarnaast had ik hem ook flink genaaid door steeds te vertellen dat ik goed op koers was enzo, terwijl ik eigenlijk pas begin augustus echt begonnen was met het schrijven van m'n thesis, en toen na twee weken opeens 'n kant-en-klare thesis naar hem stuurde terwijl ie op vakantie was. Kwam erop neer dat ie helemaal niets positiefs over me wist te vertellen (als enige) en een neutraal praatje hield :o

Bijna mijn hele bachelor was contact gestoord, dat in schril contrast met de master momenteel. Daar zitten zelfs veel chille gasten tussen.

Had een diploma uitreiking ja, werd voor iedereen 'n praatje gehouden door diens supervisor, met daarna handjes schudden met wat docenten en diploma in ontvangst nemen. Ging bij ons alleen niet zo vloeiend. De lamp van de beamer was op (en de reserve ook!), en mijn supervisor heb ik in totaal maar 'n uur gesproken in m'n leven dus die wist geen reet over mij. Daarnaast had ik hem ook flink genaaid door steeds te vertellen dat ik goed op koers was enzo, terwijl ik eigenlijk pas begin augustus echt begonnen was met het schrijven van m'n thesis, en toen na twee weken opeens 'n kant-en-klare thesis naar hem stuurde terwijl ie op vakantie was. Kwam erop neer dat ie helemaal niets positiefs over me wist te vertellen (als enige) en een neutraal praatje hield :o

Waarom dan überhaupt voor een uitreiking kiezen? :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
[Link niet meer beschikbaar]

Anus een twee weken ban gegeven nadat hij op eigen verzoek een weekban had aangevraagd. Voor zijn eigen bestwil leek me twee weken beter.

:$

Anus een twee weken ban gegeven nadat hij op eigen verzoek een weekban had aangevraagd. Voor zijn eigen bestwil leek me twee weken beter.
anusgel tegen ondergetekende op fb
''zeg eens tegen die eric dat ik mn laatste examen op 17 jan heb ''

gr Aron

Terug
Naar boven