- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
HahahaEpic care, 2 weken zonder DBB is beter voor zijn leven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahahaEpic care, 2 weken zonder DBB is beter voor zijn leven.

Mij boeit het nietEpic care, 2 weken zonder DBB is beter voor zijn leven.
van wat
Anus een twee weken ban gegeven nadat hij op eigen verzoek een weekban had aangevraagd. Voor zijn eigen bestwil leek me twee weken beter.
anusgel tegen ondergetekende op fbEpic care, 2 weken zonder DBB is beter voor zijn leven.
Anus een twee weken ban gegeven nadat hij op eigen verzoek een weekban had aangevraagd. Voor zijn eigen bestwil leek me twee weken beter.
Serieus.haha sukkel dat forum houdt je echt in de banStudie is belangrijker dan DBB.
Heb ooit op een ander forum een tijdelijke ban aangevraagd doordat ik er anders niet vanaf kwam. Serieus.
haha sukkel dat forum houdt je echt in de ban
AHAHAHA SNAP JE

random kerel op facebook die dankzij nedermeme meer dan 500 volgers heeft
http://www.facebook.com/marco.vdaa?fref=ts
anusgel tegen ondergetekende op fb
''zeg eens tegen die eric dat ik mn laatste examen op 17 jan heb ''
gr Aron
De dame met wie ik een date heb zaterdag had een paar weken geleden een date staan met een ander maar dat ging niet door. Had een stuk over haar geschreven in het pua-topic, krijgt ze een appje van hem met het een en ander erin.
Beste Tom, leuk dat je ook op Dbb zit
![]()