Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • jij denkt dadelijk srs als engineer 100k te gaan verdienen?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Nee, als software engineer, en nee meer.
     
    jij denkt dadelijk srs als engineer 100k te gaan verdienen?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Als expert in de ontwikkeling van nieuwe bruggen, kom je al gauw boven de 6 figures per jaar.
     
    Zit te twijfelen tussen puur chemie en bio-informatica maar het laatste trekt met toch meer.

    Dacht dat er een fors tekort aan Bio-informaticus binnen NL is, baangarantie zul je dus altijd hebben + een dik salaris.
    Chemie weet ik weer minder van.
     
    Dacht dat er een fors tekort aan Bio-informaticus binnen NL is, baangarantie zul je dus altijd hebben + een dik salaris.
    Chemie weet ik weer minder van.
    Dat ook idd. Zijn maar 2 studies van in heel Nederland of zo. Daarnaast is het ook niet populair en redelijk nieuw en in de toekomst errug nodig.
     
    Dat ook idd. Zijn maar 2 studies van in heel Nederland of zo. Daarnaast is het ook niet populair en redelijk nieuw en in de toekomst errug nodig.

    Als jij er binnenkort inrolt zal jij redelijk waardevol worden in de toekomst, aangezien de studie vrij nieuw is, zal jij 1 van de weinigen in dit land zijn met het meeste ervaring.
     
    Als jij er binnenkort inrolt zal jij redelijk waardevol worden in de toekomst, aangezien de studie vrij nieuw is, zal jij 1 van de weinigen in dit land zijn met het meeste ervaring.
    haha ja ga ik alles verneuke expres studies verpeste noem ik mezelf professor chaos:cool:


    huh
     
    lol @ die onzin salarissen hier.

    Droom verder :D
     
    Peanut i see wat u did there:roflol: (srs)
     
    Zit te twijfelen tussen puur chemie en bio-informatica maar het laatste trekt met toch meer.
    Denk dat pure chemie je niet gaat liggen. Bestaat er voor dat laatste al een dedicated bachelor?
     
    Bio-informatica (geloof ik) is echt pure ruk, zo heb ik gehoord. 6 weken de tijd om een hello world programmaatje te schrijven in Java. Wut.
     
    lol @ die onzin salarissen hier.

    Droom verder :D

    Als je doet waar je goed in bent en je er ook echt goed in bent moet dat zeker lukken, mijn pa verdient ook ruim boven dubbel modaal en heeft technisch gezien maar een mbo opleiding.

    ---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

    Zit te twijfelen tussen puur chemie en bio-informatica maar het laatste trekt met toch meer.

    Chemie op t hbo is echt kak of je moet t geen probleem vinden om later dag in dag uit op een lab te staan.
     
    Als je doet waar je goed in bent en je er ook echt goed in bent moet dat zeker lukken, mijn pa verdient ook ruim boven dubbel modaal en heeft technisch gezien maar een mbo opleiding.
    Inderdaad, kijk naar Jesse. Die is heel goed in bodydildoing en verdient hier ook ruim boven dubbel modaal mee, terwijl het technisch gezien eigenlijk geeneens een baan is.

    Bio-informatica (geloof ik) is echt pure ruk, zo heb ik gehoord. 6 weken de tijd om een hello world programmaatje te schrijven in Java. Wut.
    Kan het me moeilijk inbeelden, wij waren in week 4 al aan het OOP'en op de BSc.
     
    Back
    Naar boven