MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, kijk naar Jesse. Die is heel goed in bodydildoing en verdient hier ook ruim boven dubbel modaal mee, terwijl het technisch gezien eigenlijk geeneens een baan is.
:roflol:
 
Inderdaad, kijk naar Jesse. Die is heel goed in bodydildoing en verdient hier ook ruim boven dubbel modaal mee, terwijl het technisch gezien eigenlijk geeneens een baan is.


Kan het me moeilijk inbeelden, wij waren in week 4 al aan het OOP'en op de BSc.

Week 4 pas?

Wij week 1 al :roflol:. Gigantisch veel mensen faalde dat vak, snap er niets van.
 
90% passie

Talent is wat je van gens meekrijgt. Denk niet dat alle kantoorbanen of dierenartsen het talent hebben om te zitten of te opereren.


Talent is seriously overrated. Inzet > talen * 90.
 
Jawel hoor, ik ken een gynaecoloog en die deed ook zijn eigen bevalling, echt talentvol
 
Zit te twijfelen tussen puur chemie en bio-informatica maar het laatste trekt met toch meer.

Mn broertje heeft chemische technologie gedaan. Best toffe opleiding. Misschien ook wel wat voor jou?
 
Dat ze überhaupt weet wat de 1e Wereldoorlog was is best wel knap hoor, voor een Belg

Veel meiden faken dit om schattig/lief over te komen.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Mn broertje heeft chemische technologie gedaan. Best toffe opleiding. Misschien ook wel wat voor jou?

i see what you did there
 
http://www.forbes.com/sites/susanad...degrees-with-the-highest-starting-salaries-2/

Als software engineer mag ik de salarissen van nr. 1 en 2 dus bij elkaar optellen.

:eek:

Moving to US asap...

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------


i see what you did there

Hehe, de opleiding Hoody. :D
 
:eek:

Moving to US asap...

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------



Hehe, de opleiding Hoody. :D

huh
 
esucub.png



Iemand is mad :roflol: . Real mad.
 
is zij dat op dr avatar?
 
Back
Naar boven