XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

oh shit nu is het aan volgens mij.

of hij komt straks met zijn prothese en stopt hem in je poepert, dat is ook een optie nog.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eigenlijk een dag te laat maar gister eindelijk mijn playstation 4 gehad whoehoe (was gelijk spelen vandaar de dag vertraging erin)

Geen bekeuring van Ibahesj gekregen voor bellen achter stuur maar een waarschuwing, helaas wel bekeuring voor gordel niet aan :(

Jij hebt een autorijbewijs weten te behalen ??

lol ja ik ook, altydgeslaagt is een geslaagte keuse togh?!

Ik heb zelfs mn staatcoïtusamen niet gehaald. Nu rijd ik gewoon zonder rijbewijs. stoer ben ik he?

Nee is onverantwoord, als je gepakt word dan pleeg je een misdrijf, en als je zo'n vrouw omrijd moet je wel maken dat je echt heel hard wegrijdt want als ze je dan te pakken krijgen dan moet je je levenslang betalen, dus beter gewoon keihard wegrijden als je vrouw of kind ofzo raakt

Nee is onverantwoord, als je gepakt word dan pleeg je een misdrijf, en als je zo'n vrouw omrijd moet je wel maken dat je echt heel hard wegrijdt want als ze je dan te pakken krijgen dan moet je je levenslang betalen, dus beter gewoon keihard wegrijden als je vrouw of kind ofzo raakt

Ja als ik iets raak boek ik sowieso weg.
Ennuh betalen? ik heb geen inkomen, dus betalen kan ik niet.

vorig jaar is hij inderdaad aangehouden voor masturberen in het openbaar, maar hij is weg gekomen met een boete.

Terug
Naar boven