AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pls ga naar een ander forum.

Nee is onverantwoord, als je gepakt word dan pleeg je een misdrijf, en als je zo'n vrouw omrijd moet je wel maken dat je echt heel hard wegrijdt want als ze je dan te pakken krijgen dan moet je je levenslang betalen, dus beter gewoon keihard wegrijden als je vrouw of kind ofzo raakt

Bellen achter het stuur en rijden zonder gordel is niet onverantwoord?

Ik ben een weekendje in Antwerpen, gisteren regende het t*fus hard :( maar ik doe net de gordijnen open dn de zon schijnt! Oh yeah :)

vorig jaar is hij inderdaad aangehouden voor masturberen in het openbaar, maar hij is weg gekomen met een boete.

Dat is helemaal niet waar, ga geen dingen lopen verzinnen ofzo. Denk niet dat da stoer is

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Bellen achter het stuur en rijden zonder gordel is niet onverantwoord?

Nee ik doe niemand geen kwaad

Dat is helemaal niet waar, ga geen dingen lopen verzinnen ofzo. Denk niet dat da stoer is

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Dat zeg je goed, dus ga maar snel weg van dit forum.

nee iemand invalide rijden omdat je zat te bellen is idd niks mis mee :)

Dit is het internet he, beter doe je je minder kansloos voor dan dat je in het echt bent.

Hey dikz*k
1388179229948.gif

Over 2-3 weken heb ik een nieuwe slaap matras omdat ze mijn maat helaas niet hadden, ook niet bij hun andere winkels :(.

Mijn slaap matras is sinds kort half ingezakt en ik slaap de laatste tijd alleen maar meer, meer en meer terwijl ik vroeger binnen 6 uur klaarwakker mijn nest uit kon springen.
Ook last van rug en been verstijving, dat verdwijnt ook gelijk nadat ik mijn nest uit bent.

De matras die ik in de winkel had uitgeprobeerd was "zalig!!!:D" ,dus ik kan niet wachten.

Goed verhaal, goede zinsopbouw etc.
Bedankt

Je maat niet hebben? Wat heb je voor bijzondere maat dan?

190x80, andere matrassen had die wel op voorraad maar die ene lag heerlijk xD.

Lekker warm in de winter bro's. Wa lulle julliehhhh

Terug
Naar boven