Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja als ik iets raak boek ik sowieso weg.
Ennuh betalen? ik heb geen inkomen, dus betalen kan ik niet.
Nee is onverantwoord, als je gepakt word dan pleeg je een misdrijf, en als je zo'n vrouw omrijd moet je wel maken dat je echt heel hard wegrijdt want als ze je dan te pakken krijgen dan moet je je levenslang betalen, dus beter gewoon keihard wegrijden als je vrouw of kind ofzo raakt
vorig jaar is hij inderdaad aangehouden voor masturberen in het openbaar, maar hij is weg gekomen met een boete.

vorig jaar is hij inderdaad aangehouden voor masturberen in het openbaar, maar hij is weg gekomen met een boete.
Bellen achter het stuur en rijden zonder gordel is niet onverantwoord?
Dat is helemaal niet waar, ga geen dingen lopen verzinnen ofzo. Denk niet dat da stoer is
---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
Nee ik doe niemand geen kwaad
Dat is helemaal niet waar, ga geen dingen lopen verzinnen ofzo. Denk niet dat da stoer is
---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
Nee ik doe niemand geen kwaad

Dit is het internet he, beter doe je je minder kansloos voor dan dat je in het echt bent.
.
" ,dus ik kan niet wachten.Over 2-3 weken heb ik een nieuwe slaap matras omdat ze mijn maat helaas niet hadden, ook niet bij hun andere winkels.
.

190x80, andere matrassen had die wel op voorraad maar die ene lag heerlijk xD.
brah wat zegge de sloots er van als ze dat 1 persoonsbedje zien xD?190x80, andere matrassen had die wel op voorraad maar die ene lag heerlijk xD.