AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Netflix die 4k en 3D gaat aanbieden

Nu nog een Apple tv die dat ondersteund en ik kan eindelijk een nieuwe tv voor mezelf verantwoorden :o

het grappige van jou samsung haat, is het volgende:

- apple schermen worden ingekocht en gemaakt bij Samsung
- de apple tv die zou komen zou gemaakt worden door Samsung (hoorde trouwens net dat samsung wss de deal verdoet heeft en de deal naar lg gaat)

het grappige van jou samsung haat, is het volgende:

- apple schermen worden ingekocht en gemaakt bij Samsung
- de apple tv die zou komen zou gemaakt worden door Samsung (hoorde trouwens net dat samsung wss de deal verdoet heeft en de deal naar lg gaat)

Pls :roflol:

Ook processoren en intern geheugen waren tot voor kort (of nog steeds) door Samsung gemaakt.

Samsung maakt geen tv's alleen de onderdelen, de tv's worden (net als hun andere zooi) door foxxcon en andere bedrijven in elkaar gezet. Dus mensen die janken op Apple dat hun computers laat maken onder erbarmelijke omstandigheden zijn hypocriet omdat iedereen minimaal 1 apparaat gemaakt door dat zelfde bedrijf in huis heeft.

Samsung mobile is een heel ander deel dan het onderdeel dat de processoren maakt.

Overigens heb ik een Samsung tv en een Samsung oven/magnetron.

Pls :roflol:

Ook processoren en intern geheugen waren tot voor kort (of nog steeds) door Samsung gemaakt.

Samsung maakt geen tv's alleen de onderdelen, de tv's worden (net als hun andere zooi) door foxxcon en andere bedrijven in elkaar gezet. Dus mensen die janken op Apple dat hun computers laat maken onder erbarmelijke omstandigheden zijn hypocriet omdat iedereen minimaal 1 apparaat gemaakt door dat zelfde bedrijf in huis heeft.

Samsung mobile is een heel ander deel dan het onderdeel dat de processoren maakt.

Overigens heb ik een Samsung tv en een Samsung oven/magnetron.

Jij of je papa en mama?

het vooruitzicht dat ik zo economie moet gaan leren :o

3e van de 16 geworden met bankdrukwedstrijd. 115kg op 81.6kg lichaamsgewicht. Touch and go.

Terug
Naar boven