XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is, ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D
    Nee ik ga haar niet aan het forum voorstellen, aangezien het viespeuk-gehalte hier hoog is.
    Leeftijd en pics pls
     
    Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is:o ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D
    Nee ik ga haar niet aan het forum voorstellen, aangezien het viespeuk-gehalte hier hoog is.

    Als ze mijn vriendin was zou jij gratis creatine krijgen
     
    Hoeveel had de eerste ?
    En goedzo
    Ik gooi karma op je ;)

    160, maar liepen genoeg lui rond die niet mee deden maar ook 150+ drukten. Dus als alle toppers meededen eindigde ik ergens onderaan :o
     
    Ze is te intelligent voor jou, ze studeert rechten op de uni.

    Mijn zusje ook en die noemt een oplossing voor bomen snoeien: gewoon die dikke tak die uit de grond komt doorzagen.

    ---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

    ROC, geen uni.

    In de ogen van roc-ers t zelfde want moeten hard leren en hebben boeken
     
    Mijn zusje ook en die noemt een oplossing voor bomen snoeien: gewoon die dikke tak die uit de grond komt doorzagen.

    ---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------



    In de ogen van roc-ers t zelfde want moeten hard leren en hebben boeken

    Dat jouw zusje incompetent is, betekent natuurlijk niet dat ze niet intelligent is.
     
    Dat jouw zusje incompetent is, betekent natuurlijk niet dat ze niet intelligent is.

    Ik bedoel te zeggen dat kunnen leren niet gelijk staat aan slim zijn, mijn zusje kan feiten leren, niet logisch nadenken :o
     
    Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is:o ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D
    Nee ik ga haar niet aan het forum voorstellen, aangezien het viespeuk-gehalte hier hoog is.

    Hoody mij gun je wel toch
     
    dbb ers

    ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

    is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

    gr. opa
     
    dbb ers

    ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

    is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

    gr. opa

    Daar heeft mijn vriend het ook super vaak over! Wil er heen!
     
    Back
    Naar boven