AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is, ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D
Nee ik ga haar niet aan het forum voorstellen, aangezien het viespeuk-gehalte hier hoog is.
Leeftijd en pics pls

Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is:o ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D
Nee ik ga haar niet aan het forum voorstellen, aangezien het viespeuk-gehalte hier hoog is.

Als ze mijn vriendin was zou jij gratis creatine krijgen

Mijn zusje ook en die noemt een oplossing voor bomen snoeien: gewoon die dikke tak die uit de grond komt doorzagen.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

In de ogen van roc-ers t zelfde want moeten hard leren en hebben boeken

Dat jouw zusje incompetent is, betekent natuurlijk niet dat ze niet intelligent is.

Zusje die sinds kort door mij aan BB begonnen is:o ze heeft zelf onderzoek gedaan en doet nu een UB/LB schema:D Ze traint ook serieus en tot failure, ben trots op haar:D

Hoody mij gun je wel toch

dbb ers

ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

gr. opa

dbb ers

ben vannavond met vrouw en dochters in velp (arnhem) bij abc restaurant gegeten daar kun je voor 30 euro p.persoon 3 uur lang onbeperkt eten chinees-japans- italiaans - amerikaans kip- vis-steak etc etc een absolute aanrader imo

is een soort dorpje ingericht als restaurant met allemaal straatjes echt iets om voor een tweede keer heen te gaan google even zijn er meer van in nederland

gr. opa

Daar heeft mijn vriend het ook super vaak over! Wil er heen!

Terug
Naar boven