Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee sinds ik een kaart erbij heb ik post ik minderGa toch weg man, jij spamt je een ongeluk.
OT: Dat ik wakker werd van de honger!
Edit als ik straks weer in slaap kan vallen ben ik helemaal gelukkig.
...
Nee sinds ik een kaart erbij heb ik post ik minder
gedachte hierachter is de de kans op een volgende kaart hierdoor kleiner word

hahah shiit.Heeft niks met het aantal posts te maken maar met de kwaliteit cq. inhoud.
OT: Hyveschick is echt lekker, ga vanaaf of morgen wat met haar afspreken.
...
Gewoon een kale patser met al die verhalen over z'n poen en z'n chicks.
Zulke lui zie ik elk weekend op m'n werk, proberen de patser uit te hangen en aan het eind van de avond weer alleen of met een lelijke desperate dronken chick naar huis gaan.
Wel grappig die verhaaltjes van m btw.
QUOTE]
haha dit is grappig.ik vind mezelf niet echt een patser,maar misschien is dat wel 1 van de kenmerken van een patser,en ik neem ook lekkere dronken chicks mee:$ en ik ga trouwens bijna nooit uit,1 keer in e 3 maanden
in de zomer sla ik mijn slag bij de dame's
en ik regel chicks bij de appie
jwz
en niet haten op me ectolichaam,want je doet wel alsof het allemaal zo makkelijk is maar dat is het niet,anders hadden alle ecto's hier op dbb ook zon lekkere lichaam
over
Nee hoor, ik bedoelde dat tymen echt geen e hero is.(irl ws al helemaal niet btw)
hahah shiit.
marcel even een vraag: hoe oud ben je?
---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------
haha dit is grappig.ik vind mezelf niet echt een patser,maar misschien is dat wel 1 van de kenmerken van een patser,en ik neem ook lekkere dronken chicks mee:$ en ik ga trouwens bijna nooit uit,1 keer in e 3 maanden
in de zomer sla ik mijn slag bij de dame's
en ik regel chicks bij de appie
jwz
en niet haten op me ectolichaam,want je doet wel alsof het allemaal zo makkelijk is maar dat is het niet,anders hadden alle ecto's hier op dbb ook zon lekkere lichaam
over
.
het kan ook aaan jou liggen.Je klinkt als een omhooggevallen lowlife (no personal offence). Zo komt je post over.![]()

het kan ook aaan jou liggen.
ik post gewoon dat ik nix liever ben dan een ecto
ik zie hier mensen hele eetschema's posten en dat soort onzin.dat wil ik never nooit

1 kuur ja.in de gym doe ik nog altijd mijn bestipv van je best doen kuur jij maar wat aan ?
of niet?![]()

meer als 20 pagina's langipv van je best doen kuur jij maar wat aan ?
of niet?![]()

dat klopt, tijdens mijn kuur heb ik wel meer mijn best gedaan,maar toen ging alles meer vanzelf.het is nog altijd een persoonlijke keuze om te kuren en iedereen heeft er zo zijn reden voor,nummer 1 reden zou moeten zijn dat je er eerst alles uit hebt gehaald op een natuurlijke manier en moeilijk vooruitgang boekt,dit was niet mijn reden er was bij mij natuurlijk nog genoeg te behalen.toch heb ik de keuze gemaakt om te kuren .Tijdens een kuur moet je ook je best doen, anders gain je niks
En hoeveel gasten hierzo hebben wel eens gekuurt en zien er nog steeds uit als een dikz*k of ecto?