XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik post ook minder

Ga toch weg man, jij spamt je een ongeluk.:p

OT: Dat ik wakker werd van de honger!:woot:

Edit als ik straks weer in slaap kan vallen ben ik helemaal gelukkig.:)

...
Nee sinds ik een kaart erbij heb ik post ik minder
gedachte hierachter is de de kans op een volgende kaart hierdoor kleiner word

Nee sinds ik een kaart erbij heb ik post ik minder
gedachte hierachter is de de kans op een volgende kaart hierdoor kleiner word

Heeft niks met het aantal posts te maken maar met de kwaliteit cq. inhoud.:p

OT: Hyveschick is echt lekker, ga vanaaf of morgen wat met haar afspreken.:D

...

laatste werkdag van het jaar :sl*t:

Vanavond trainen :rocker2:

Moeilijke spierpijn in de delts van de training van gister!
En dat heb ik niet vaak dus ja dat maakt me dag goed!

rug voelt damn nice van dl gistr :D

Heeft niks met het aantal posts te maken maar met de kwaliteit cq. inhoud.:p

OT: Hyveschick is echt lekker, ga vanaaf of morgen wat met haar afspreken.:D

...
hahah shiit.
marcel even een vraag: hoe oud ben je?

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Gewoon een kale patser met al die verhalen over z'n poen en z'n chicks.
Zulke lui zie ik elk weekend op m'n werk, proberen de patser uit te hangen en aan het eind van de avond weer alleen of met een lelijke desperate dronken chick naar huis gaan.
Wel grappig die verhaaltjes van m btw.

QUOTE]
haha dit is grappig.ik vind mezelf niet echt een patser,maar misschien is dat wel 1 van de kenmerken van een patser,en ik neem ook lekkere dronken chicks mee:$ en ik ga trouwens bijna nooit uit,1 keer in e 3 maanden

in de zomer sla ik mijn slag bij de dame's
en ik regel chicks bij de appie

jwz

en niet haten op me ectolichaam,want je doet wel alsof het allemaal zo makkelijk is maar dat is het niet,anders hadden alle ecto's hier op dbb ook zon lekkere lichaam

over

Laatst bewerkt:
Nee hoor, ik bedoelde dat tymen echt geen e hero is.(irl ws al helemaal niet btw)

Oke.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

hahah shiit.
marcel even een vraag: hoe oud ben je?
---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

haha dit is grappig.ik vind mezelf niet echt een patser,maar misschien is dat wel 1 van de kenmerken van een patser,en ik neem ook lekkere dronken chicks mee:$ en ik ga trouwens bijna nooit uit,1 keer in e 3 maanden

in de zomer sla ik mijn slag bij de dame's
en ik regel chicks bij de appie

jwz

en niet haten op me ectolichaam,want je doet wel alsof het allemaal zo makkelijk is maar dat is het niet,anders hadden alle ecto's hier op dbb ook zon lekkere lichaam

over

Als marcel naar jou bf zou cutten blijft er van hem volgens mij minder over:rolleyes:.

Sterker nog iemand bij mij @ de gym zag er vrijwel het zelfde uit als marcel. Toen ging hij cutten en bleef er helemaal niet veel over. Krachtstats van hem waren zelfs wat gestegen dus veel spiermassa zal hij niet verloren hebben:p

Laatst bewerkt:
ik heb het precies het fysiek wat ik wil.er mogen nog wat kilo's (vvm) bij maar dat was het dan ook.maar dit is het ideale gewicht voor mij om op te vechten en ik heb MIJN droomfysiek.
zwaarder als 80 kg wil ik niet meer wegen,wil wel dat mijn bf niet hoger als 9% word.

verder doe ik verder nix bijzonders, cutten bulken en al die crap.ik eet drink en doe wat ik wil en heb de fysiek die ik wil.

lekker he

Je klinkt als een omhooggevallen lowlife (no personal offence). Zo komt je post over. :)

Je klinkt als een omhooggevallen lowlife (no personal offence). Zo komt je post over. :)
het kan ook aaan jou liggen.
ik post gewoon dat ik nix liever ben dan een ecto;)
ik zie hier mensen hele eetschema's posten en dat soort onzin.dat wil ik never nooit

Laatst bewerkt:
ipv van je best doen kuur jij maar wat aan ?

of niet? :D
1 kuur ja.in de gym doe ik nog altijd mijn best;)
daarbuiten doe ik wat ik wil.

over

Edit:wel raar dat ik met zomaar wat kuren wel mijn fysiek heb behaald die ik al jaren wou.
maar hier hebben we het al genoeg over gehad in mijn topic;) meer als 20 pagina's lang

Laatst bewerkt:
Tijdens een kuur moet je ook je best doen, anders gain je niks :trollface:

En hoeveel gasten hierzo hebben wel eens gekuurt en zien er nog steeds uit als een dikz*k of ecto?
dat klopt, tijdens mijn kuur heb ik wel meer mijn best gedaan,maar toen ging alles meer vanzelf.het is nog altijd een persoonlijke keuze om te kuren en iedereen heeft er zo zijn reden voor,nummer 1 reden zou moeten zijn dat je er eerst alles uit hebt gehaald op een natuurlijke manier en moeilijk vooruitgang boekt,dit was niet mijn reden er was bij mij natuurlijk nog genoeg te behalen.toch heb ik de keuze gemaakt om te kuren .

Ik weet nog niet aan wiens kant ik sta ik wacht nog even af, ga maar even door met discussiëren dan hoor je het vanzelf wel.

Terug
Naar boven