MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Mja het zou me verbazen als het met deze spaak loopt, afgaande op smsjes en berichtjes en shit...naja je weet het toch nooit vantevoren.Neem dr mee naar de film en dan de stad in zie wel hoe het loopt.

Hou jij die pics maar lekker voor jezelf brah, msschn leest ze wel mee.:D
Hoeist met die milf van je dan? Werd niks?

...

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft nog niet uit de picture...wat haar betreft ook niet als ik de smsjes moet geloven..ze heeft gwn een fulltime baan en dat blaag dus blijft er blijkbaar weinig tijd over.Anyway, oud en nieuw komen allebei die chicks naar waar ik werk moet ff wat listigs verzinnen.K*t dat bedenk ik me nu pas.:eek:
Haha misschien alleen maar beter.. mss zijn ze wel in voor een 3way:eyebrow:

Alweer?
Ik ook van de week man, zo'n knap meisje dat relatie waardig is.
Voor het eerst hecht ik dan ook waarde aan privacy en zet ik geen pics van haar op dbb..

ah **** it ook whats the fun om een lekker wijf te hebben zonder ermee te pronken. als jullie pics willen vragen jullie maar stelletje gieren :D

Als je ze naar mij stuurt vind ik het ook niet erg.

Als er minimaal 5 mensen die pics willen geef ik ze vrij.

Hoeveel miss3000's heb je nu al?:o
No offence maar ''Nieuwe miss3000 is in aantocht denk ik.:D'' heb ik deze maand al 7x voorbij horen komen:o

Wat willen jullie nou eigenlijk met die pics? Fix dan ook gewoon zelf een miss...?

Even kijken wat de andere gasten scoren. Als ze dan lelijk is dan voel ik me echt heel goed over mezelf. Mocht ze echt hot zijn ben ik erg trots op diegene.

Hoeveel miss3000's heb je nu al?:o
No offence maar ''Nieuwe miss3000 is in aantocht denk ik.:D'' heb ik deze maand al 7x voorbij horen komen:o

Wat willen jullie nou eigenlijk met die pics? Fix dan ook gewoon zelf een miss...?

Jij kan niet tellen brah...
Je bent gewoon jelly omdat er voorlopig geen misslorenzzz gaat komen.:roflol:

fapze!

Jij kan niet tellen brah...
Je bent gewoon jelly omdat er voorlopig geen misslorenzzz gaat komen.:roflol:

fapze!

maar ik moet mezelf eerst ontecto-en:trollface:
Heb al genoeg chicks gedoet als ecto zijnde en nu wil ik graag een chick batsen terwijl ik in een keer veel betere aesthetics heb:trollface:

Terug
Naar boven