XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Was er ook niet iets mis met die erokert, gewoon giftig ?!
 
Dit vind ik dat wel weer een beetje triest :o

Vind het wel een goeie grap, je moet natuurlijk ook niet verwachten dat hij het land uit wordt gestuurd. Gevolgen zullen hier niet aan vastzitten voor hem :o Het is alleen leuk om af te wachten hoe hier effectief op gereageerd gaat worden.

Beetje zoals die keer toen ze hem naar Noord-Korea wilden sturen:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
E-smoker is helaas tijdelijk. Weet niet waarom, maar iedereen die ik ken laat hem na paar weken links liggen. Ze proberen helemaal te stoppen, maar uiteindelijk gaan aan normale sigaretten.
can confirm
Ondertussen wel volledig gestopt met roken.
 
can confirm
Ondertussen wel volledig gestopt met roken.

Netjes :) Ikzelf ben nu ook tijdje gestopt. Ik moet wel zeggen dat die e-smoker een klein beetje degene die gestopt zijn, overhaalt om weer te gaan roken, gelukkig is dat niet voor mij zo :D

Merk je al veel verschillen? (Of ben je al langer gestopt?)
 
Netjes :) Ikzelf ben nu ook tijdje gestopt. Ik moet wel zeggen dat die e-smoker een klein beetje degene die gestopt zijn, overhaalt om weer te gaan roken, gelukkig is dat niet voor mij zo :D

Merk je al veel verschillen? (Of ben je al langer gestopt?)
Thanks. Goed dat je ook gestopt ben. ;) Na 5 maand merk ik lichtjes verschil qua ademhaling.
 
Thanks. Goed dat je ook gestopt ben. ;) Na 5 maand merk ik lichtjes verschil qua ademhaling.

Oke, nja toch iets positiefs :) Lang gerookt? De meeste mensen die lang gerookt hebben en dan stoppen, merken veel aan hun huid, deze wordt schoner.
Ikzelf rookte (als je de eerdere stop pogingen van maximaal een week niet meetelt) 5 jaar of zo, maar nooit veel. Ik denk misschien 10 sigaretten per dag. Daardoor was stoppen ook vrij gemakkelijk :D
 
Oke, nja toch iets positiefs :) Lang gerookt? De meeste mensen die lang gerookt hebben en dan stoppen, merken veel aan hun huid, deze wordt schoner.
Ikzelf rookte (als je de eerdere stop pogingen van maximaal een week niet meetelt) 5 jaar of zo, maar nooit veel. Ik denk misschien 10 sigaretten per dag. Daardoor was stoppen ook vrij gemakkelijk :D
+- 9 jaar en 1,5 pakje/dag :o
 
6 radiosetjes van ieder een uur van Don Diablo gedownload, lekkur.
 
Back
Naar boven