XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat is waar. En daar stond ik niet bij stil ;) ik geef je bij deze gelijk!

tumblr_mze0edrbOd1toamj8o1_500.gif

Met de prijzen van nu zal dat iedere week wel kunnen

Met 1.5 pakje per dag en Nederlandse prijzen wel 2 vials per week denk ik

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Ik zeg net dat het, met 1 pakje per dag, zo 40 euro per week is. Zo'n klein bedrag vind ik dat niet..

Dat is minder dan ik per week verneuk aan recreatief auto rijden :trollface:

Met 1.5 pakje per dag en Nederlandse prijzen wel 2 vials per week denk ik

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Dat is minder dan ik per week verneuk aan recreatief auto rijden :trollface:

Jij rijdt dan ook super lomp en niet zuinig :roflol:

Nja..als je het kan betalen :( .. I get it

Jij rijdt dan ook super lomp en niet zuinig :roflol:

Nja..als je het kan betalen :( .. I get it

Ik moet wel bekennen dat ik het geminderd heb, rij laatste tijd niet echt meer voor de fun gewoon een rondje. Sinds ik de voedselbank hier in de regio gezien heb voel ik me schuldig als ik gewoon geld verneuk omdat t kan. :o

Ik moet wel bekennen dat ik het geminderd heb, rij laatste tijd niet echt meer voor de fun gewoon een rondje. Sinds ik de voedselbank hier in de regio gezien heb voel ik me schuldig als ik gewoon geld verneuk omdat t kan. :o

Gelukkig maar, al begrijp ik het wel. Met zo'n wagen zou ik het ook doen :roflol:
Beter je geld uitgeven aan iets anders ;) Als je het dan toch doet.

Kortingsbon voor XXL gekregen van xzyzxyzx omdat me b**kes zo mooi verbouwt is. ****ing aardig van die jongen want zo vriendelijk ben ik niet tegen hem geweest in het verleden voor me gevoel.
Nogmaals bedankt man!

Ik zal is kijken of ze er ook aidsremmers verkopen.

wat een weldoener die xyzyx hè

mij heeft hij ook al eens gesponsord toen ik voor het goede doel ging hardlopen

Schouder doet nog steeds zeer (80% goed weer, denk over 2 dagen 100%)
maar desondanks toch een pr gedrukt op de boom, dat maakt mijn dag zeker goed :)

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je anderen dingen had kunnen doen, in totaal ter waarde van een auto. Niet dat je dat geld op je spaarrekening zet en er een auto voor koopt :rolleyes:

Idd dat maakt het ook juist zo leuk, je koopt er tastbare dingen voor terwijl het anders in rook opgaat.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:29 ----------

E-smoker is helaas tijdelijk. Weet niet waarom, maar iedereen die ik ken laat hem na paar weken links liggen. Ze proberen helemaal te stoppen, maar uiteindelijk gaan aan normale sigaretten.

Dat komt omdat je op die manier elke x weer aan het "roken" bent. Imo werkt alleen het inzien dat het totaal geen pluspunten heeft wat ook nog echt zo is bij het stoppen. Stoppen met drugs of alcohol is vele malen lastiger ivm het verdovende effect.
Gewoon gebruik maken van de ruggengraat die in je lichaam zit dan ben je er zo vanaf.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

lol Heb eind vorige maand 100 euro uitgeleend aan me buurjongen omdat het bedrijf van zijn broer waar hij ook werkt niet zo best gaat en hij gekort werd op zijn loon (kreeg het direct terug toon loon werd gestort). Krijg nu net smsje of zijn broer ff 8000 euro van me kan lenen :roflol:

Heb teruggesmst of het serieus is want kan het me amper voorstellen :P

meisje vraagt nummer op badoo zodat ze fotos kan sturen.

op whatsapp

zij: maak aub een foto van jezelf met erop: Hou Daphne
ik: sorry ik ga geen foto maken om te bewijzen dat ik real ben

=

ik zie er zo goed uit dat vrouwen het niet kunnen geloven

:trollface:

ok
doei

carnavals kleding aan het bespreken met wat vrienden, de raarste ideeën komen weer naar boven :roflol:

Terug
Naar boven