Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
ik ben nog nooit iets kwijtgeraakt dat ik niet wilde kwijtraken, dat ligt dus volledig aan jou jasper:o

Ja want als je in de gevangenis zit kun je je telefoon wissen? :roflol:

Moess

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Lengte
1m69
Massa
56kg
Vetpercentage
23%
Net ruzie gehad met een bejaarde vrouw.

Stond op de trein te wachten, zij ook. Toen de trein aankwam en iedereen uitstapte besloot mevrouw dat ze niet kon wachten en dat ze opperrecht had als bejaarde. Ze duwde gewoon een uitstappende persoon aan de kant en wilde naar binnen stappen. Toen zei ik heel netjes: "mevrouw, het is de bedoeling dat de mensen eerst uitstappen, daarna is er genoeg plek voor u om te gaan zitten. Dat geldt ook voor u" nou die oude tang draaide zich om en ik kreeg toch een tirade over me heen. Vond het wel grappig. Dus ik zeg: nou en dan zeggen ze wat van de jeugd van tegenwoordig.

Ik heb een hekel aan onbeschoft gedrag, maar kan ook wel weer lachen om zon situatie :p

chrisje123

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 feb 2013
Lengte
1m53

Stond op de trein te wachten, zij ook. Toen de trein aankwam en iedereen uitstapte besloot mevrouw dat ze niet kon wachten en dat ze opperrecht had als bejaarde. Ze duwde gewoon een uitstappende persoon aan de kant en wilde naar binnen stappen. Toen zei ik heel netjes: "mevrouw, het is de bedoeling dat de mensen eerst uitstappen, daarna is er genoeg plek voor u om te gaan zitten. Dat geldt ook voor u" nou die oude tang draaide zich om en ik kreeg toch een tirade over me heen. Vond het wel grappig. Dus ik zeg: nou en dan zeggen ze wat van de jeugd van tegenwoordig.

Ik heb een hekel aan onbeschoft gedrag, maar kan ook wel weer lachen om zon situatie :p

Heb een keer ruzie gehad in de trein, was hartstikke druk en ik stond ook gewoon, en nog zo'n oude mevrouw moest ook staan. Toen had ik aan zo'n vent gevragen of die misschien op kon staan zodat die oude vrouw kon zitten. En ik kreeg me toch een grote bek. Heb me eigen toen maar omgedraaid

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Ik zeg net dat terwijl de politie mijn iPhone en MacBook had en ik vast zat zowel de iPhone als iCloud backup gewist is.

maw de politie heeft zogezegd je shit (en dus bewijsmateriaal) gewist?

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
maw de politie heeft zogezegd je shit (en dus bewijsmateriaal) gewist?

Ze beweren dat toen ze bij t politie bureau de telefoon in iTunes stand aantroffen en dat ik hem op afstand gewist had. (Dus 15-30 min max)

Dus ik proberen iPhone 4 op afstand te wissen, was die na een dag nog steeds bezig. Complete bullshit dus, alsof de iPhone 5 zoveel sneller is.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
waarom vraag ik er ook achter:roflol:

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2013
Lengte
1m83
Vetpercentage
> 50%
Dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen :D

Nu Now You See Me kijkende best mooie film..

Kevinson

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2011
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
12%

Zie zo vaak onbeschofte bejaarden die respect eisen vanwege hun leeftijd. Ik ben bij ouderen wel eerder geneigd aardig te zijn of wat dan ook, maar zodra ze een grote muil hebben of wat dan ook zoeken ze het maar uit.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen :D

Nu Now You See Me kijkende best mooie film..

Die was wel vet ja

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
LOL bijna goed , maar toch helemaal niet...

ShadyNG

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
10 sep 2012
Lengte
1m80
Dacht dat die Leroy buffer was dan dit tbh, vanaf hier ziet het er ook uit als kippenpoten die eronder zitten.

djryan87

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Dacht dat die Leroy buffer was dan dit tbh, vanaf hier ziet het er ook uit als kippenpoten die eronder zitten.

76kg zegt hij op Facebook, maar hij is ook maar 1.70m of zo dacht ik.. :o

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
bench weer op (persoonlijk) top niveau, military press ook weer bijna, met een pak minder bodyweight als tijd geleden.

Naar boven