Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Waar? Oooh helemaal niet gezien :( als ik dat had gelezen dan was het natuurlijk helemaal goed geweest.
Nu hij zn excuses aan heeft geboden voel ik me weer helemaal goed, toppie :D dankjewel kris, je bent dn beste
mijn sarcasme meter gaat rinkelen

Je ziet toch dat ik me best voor je probeer te doen.
Kom op zeg.. Je kunt toch niet eeuwig boos blijven, ik wil gewoon dat we lief tegen elkaar kunnen doen

Kom op man, tis een forum. Ik heb niks tegen jou als persoon, alleen tegen je gedrag. Als jij kan laten zien dat je gewoon normaal kan doen, doe ik dat ook. Niet zeuren of ik lief wil doen of niet want dat bepaal ik zelf als ik dat wil.
Gewoon normaal doen dan komt dat vanzelf wel..

mijn sarcasme meter gaat rinkelen

Ding-ding-dingggg

Kom op man, tis een forum. Ik heb niks tegen jou als persoon, alleen tegen je gedrag. Als jij kan laten zien dat je gewoon normaal kan doen, doe ik dat ook. Niet zeuren of ik lief wil doen of niet want dat bepaal ik zelf als ik dat wil.
Gewoon normaal doen dan komt dat vanzelf wel..

Ding-ding-dingggg

Ja als jij lief doet tegen mij dan doe ik lief tegen jou, afgesproken Yvette ?

-

Laatst bewerkt:
Ja als jij lief doet tegen mij dan doe ik lief tegen jou, afgesproken Yvette ?

Nope :)

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Dat blijven toch prachtige opmerkingen :roflol:

als in: 'ik heb niks tegen je, maar je bent een ongelooflijke lul' of 'ik wil je niet beledigen maar je stinkt' :p

Daar zijn heel veel discussies over gaande in de samenleving.
Ik hou 'personen' gescheiden van 'gedrag'.
Als een persoon uit boosheid iets kapot gooit, dan vind ik zijn gedrag niet goed. Dat betekent niet dat ik diegene een slecht persoon vind.

Dit dus hetzelfde ;)

Daar zijn heel veel discussies over gaande in de samenleving.
Ik hou 'personen' gescheiden van 'gedrag'.
Als een persoon uit boosheid iets kapot gooit, dan vind ik zijn gedrag niet goed. Dat betekent niet dat ik diegene een slecht persoon vind.

Dit dus hetzelfde ;)
ja ik snap je wel, maar toch komt het extreem lullig over. :p

Ik heb mijn laptop tegen de deur kapot gegooid, ben ik nu een slecht persoon?

Ik heb geen desktop :sad:

Telefoontjes laat je thuis als je sirieus aan het trainen bent. En waarop moet je wachten dan? Op je trainingsmaat?? Als het goed Is ben je die aan het spotten tijdens je workout of ben jeje aan het focussen op je volgende set.

als je dit bovenstaande niet begrijpt en beaamd ben je gewoonweg niet sirieus aan het trainen en begrijp je niks van bodybuilding .

Reken er maar op dat als ik met me maat een set biceps heb gedaan ik niet eens een telefoon in me handen kan houden.

Ga je naar de gym?? Dan ga je een uur knallen!!! Niet met je lulijzer spelen om whatsapjes te sturen in je zogenaamde rust.

zie genoeg ecto bitches die meer met hun telefoon bezig zijn dan met het daadwerkelijk trainen.

e30.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Nieuwe 24-70mm lens :)

Terug
Naar boven