Ik heb nog geen aangifte gedaan
Kan je mij aan +500 helpen
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je mij aan +500 helpen
?het enige wat jij hoeft te betalen is toch vermogensrendementsheffing, doe je nou met al je geld zo veel moeite voor €1000 voordeel?
Ik heb nog geen aangifte gedaanKan je mij aan +500 helpen
?

Misschien wel haha. Weet niet of je nog wat aftrekposten hebt![]()

Ojaaaa school kan ik aftrekken van de belasting
Dat kan ik zelf wel![]()

resultaat is dat anderen voor jouw kosten opdraaien. welke mate dan ook
Wat een onzin.
Je betaald al belasting over je geld, gekregen of verdiend (zeker bij een miljoen), dus om dan ieder jaar nog 1% te gaan betalen is echt absurd.
Gewoon een k*tland qua belastingen..
en inderdaad, die Wajongers, bijstandkneuters etc gaan maar werken..
Helemaal mee eens, laat diegene die in een rolstoel zitten, vrijwel niks kunnen en gevoerd moeten worden door andere mensen, maar lekker hard werken voor hun geld!
im kidding, obviously
Wat een onzin.
Je betaald al belasting over je geld, gekregen of verdiend (zeker bij een miljoen), dus om dan ieder jaar nog 1% te gaan betalen is echt absurd.
Gewoon een k*tland qua belastingen..
en inderdaad, die Wajongers, bijstandkneuters etc gaan maar werken..
Niet alle Wajongers zitten in een rolstoel natuurlijk. Verre van zelfs, Wajong is 1 van de meest misbruikte uitkeringen in Nederland. Niet voor niks dat de Wajong op de schop gaat en er een grootschalige herkeuring volgt.
Aanpakken van de WAO heeft ook zijn vruchten afgeworpen. Wajong kan op dezelfde wijze worden aangepakt om een groot gedeelte toch weer aan het werk te krijgen.

Cursusgeld (dat is het ''verplichte'' lesgeld maar dan voor deeltijd. Dat kan je wel terugvragen. Lesgeld niet)

resultaat is dat anderen voor jouw kosten opdraaien. welke mate dan ook
"Boekengeld" is een ruim begrip.... Je moet je fantasie gebruiken, dat is wat ik eerder bedoelde met creatief meedenken![]()
Neenee, je haalt gewoon dingen door elkaar 
niet noozakelijk, als jij 100k per jaar verdient en maar over 20k belasting betaalt en daarbij ook nog eens wegentaks voor je auto e.d, betaal je meer dan genoeg voor je eigen "maatschappelijk verbruik".
Ja en dat geldt voor xyxyx die een paar duizend per jaar betaald en ong zoveel per maand kost voor de politie

niet noozakelijk, als jij 100k per jaar verdient en maar over 20k belasting betaalt en daarbij ook nog eens wegentaks voor je auto e.d, betaal je meer dan genoeg voor je eigen "maatschappelijk verbruik".
Mensen die 100k per jaar verdienen zijn daar natuurlijk helemaal zelf gekomen zonder gebruik te maken van 1001 voorzieningen die door de staat gefinancierd zijn.
Van die hurrdurr ik wil niks betalen voor anderen ik zorg voor mezelf, ga gewoon lekker ergens in de rimboe wonen dan; daar hoef je alleen voor jezelf te zorgen.
(echt een belachelijk ****ed up verhouding zelfs)