MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Eerste tip is gratis ;) :p hahaha

resultaat is dat anderen voor jouw kosten opdraaien. welke mate dan ook

Wat een onzin.
Je betaald al belasting over je geld, gekregen of verdiend (zeker bij een miljoen), dus om dan ieder jaar nog 1% te gaan betalen is echt absurd.
Gewoon een k*tland qua belastingen..
en inderdaad, die Wajongers, bijstandkneuters etc gaan maar werken..

Wat een onzin.
Je betaald al belasting over je geld, gekregen of verdiend (zeker bij een miljoen), dus om dan ieder jaar nog 1% te gaan betalen is echt absurd.

Helemaal mee eens, laat diegene die in een rolstoel zitten, vrijwel niks kunnen en gevoerd moeten worden door andere mensen, maar lekker hard werken voor hun geld!
im kidding, obviously

Helemaal mee eens, laat diegene die in een rolstoel zitten, vrijwel niks kunnen en gevoerd moeten worden door andere mensen, maar lekker hard werken voor hun geld!
im kidding, obviously

Niet alle Wajongers zitten in een rolstoel natuurlijk. Verre van zelfs, Wajong is 1 van de meest misbruikte uitkeringen in Nederland. Niet voor niks dat de Wajong op de schop gaat en er een grootschalige herkeuring volgt.

Aanpakken van de WAO heeft ook zijn vruchten afgeworpen. Wajong kan op dezelfde wijze worden aangepakt om een groot gedeelte toch weer aan het werk te krijgen.

Wat een onzin.

Je betaalt geen belasting over het geld maar over je forfaitaire rendement op dat geld. Nogmaals ik ben zeker geen voorstander van hoge belastingen en ruime bijstand maar om profiteurs van ons stelsel af te zeiken terwijl je zelf ook alleen maar de druk opvoert via ontduiking (en dus ook profiteert) is zwaar hypocriet.

Niet alle Wajongers zitten in een rolstoel natuurlijk. Verre van zelfs, Wajong is 1 van de meest misbruikte uitkeringen in Nederland. Niet voor niks dat de Wajong op de schop gaat en er een grootschalige herkeuring volgt.

Aanpakken van de WAO heeft ook zijn vruchten afgeworpen. Wajong kan op dezelfde wijze worden aangepakt om een groot gedeelte toch weer aan het werk te krijgen.

Met mijn opmerkingen probeerde ik duidelijk te maken dat niet alle Wajongers kúnnen werken ;)
Tuurlijk zijn er mensen die onterecht een uitkering krijgen, met alle soorten uitkeringen, maar door de opmerkingen: ''en inderdaad, die Wajongers, bijstandkneuters etc gaan maar werken..'' generaliseert hij het alleen maar, wat jammer is.

Cursusgeld (dat is het ''verplichte'' lesgeld maar dan voor deeltijd. Dat kan je wel terugvragen. Lesgeld niet)

"Boekengeld" is een ruim begrip.... Je moet je fantasie gebruiken, dat is wat ik eerder bedoelde met creatief meedenken ;)

resultaat is dat anderen voor jouw kosten opdraaien. welke mate dan ook

niet noozakelijk, als jij 100k per jaar verdient en maar over 20k belasting betaalt en daarbij ook nog eens wegentaks voor je auto e.d, betaal je meer dan genoeg voor je eigen "maatschappelijk verbruik".

niet noozakelijk, als jij 100k per jaar verdient en maar over 20k belasting betaalt en daarbij ook nog eens wegentaks voor je auto e.d, betaal je meer dan genoeg voor je eigen "maatschappelijk verbruik".

Ja en dat geldt voor xyxyx die een paar duizend per jaar betaald en ong zoveel per maand kost voor de politie

Mensen die 100k per jaar verdienen zijn daar natuurlijk helemaal zelf gekomen zonder gebruik te maken van 1001 voorzieningen die door de staat gefinancierd zijn.

Van die hurrdurr ik wil niks betalen voor anderen ik zorg voor mezelf, ga gewoon lekker ergens in de rimboe wonen dan; daar hoef je alleen voor jezelf te zorgen.

Mensen die 100k per jaar verdienen zijn daar natuurlijk helemaal zelf gekomen zonder gebruik te maken van 1001 voorzieningen die door de staat gefinancierd zijn.

Van die hurrdurr ik wil niks betalen voor anderen ik zorg voor mezelf, ga gewoon lekker ergens in de rimboe wonen dan; daar hoef je alleen voor jezelf te zorgen.

ik ben vrij zeker dat de gemiddelde persoon die 100k verdient in zijn leven VEEL meer binnenbrengt dan dat hij verbruikt;) (echt een belachelijk ****ed up verhouding zelfs)

Terug
Naar boven