XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Met mijn opmerkingen probeerde ik duidelijk te maken dat niet alle Wajongers kúnnen werken ;)
    Tuurlijk zijn er mensen die onterecht een uitkering krijgen, met alle soorten uitkeringen, maar door de opmerkingen: ''en inderdaad, die Wajongers, bijstandkneuters etc gaan maar werken..'' generaliseert hij het alleen maar, wat jammer is.

    Je weet dondersgoed wat ik ermee bedoel, daar gaat het om.
    Iemand die fysiek niet kan werken kun je daar ook niet toe zetten, maar ik ken mensen die gewoon kapot dom zijn, maar wel wajong krijgen, ondanks dat ze prima wat kunnen doen waar je minder slim voor hoeft te zijn.
     
    Je weet dondersgoed wat ik ermee bedoel, daar gaat het om.
    Iemand die fysiek niet kan werken kun je daar ook niet toe zetten, maar ik ken mensen die gewoon kapot dom zijn, maar wel wajong krijgen, ondanks dat ze prima wat kunnen doen waar je minder slim voor hoeft te zijn.

    Het gaat er niet om wat je bedoelt, het gaat erom hoe je het overbrengt. Je kan het in de maatschappij niet altijd redden met: ''Je weet goed wat ik ermee bedoel'' elke keer als je een rotte opmerkingen maakt die generaliserend is.
    Dat is wat ik ermee bedoelde.
     
    Voel je je aangesproken hell
     
    Voel je je aangesproken hell

    Ja, blijkbaar wel anders zou ik niet reageren. Dat betekent niet dat ik wajong of bijstand heb. Ik uit mijn mening gewoon ;)
     
    Het gaat er niet om wat je bedoelt, het gaat erom hoe je het overbrengt. Je kan het in de maatschappij niet altijd redden met: ''Je weet goed wat ik ermee bedoel'' elke keer als je een rotte opmerkingen maakt die generaliserend is.
    Dat is wat ik ermee bedoelde.

    Ik kan het wel in de maatschappij redden met die opmerkingen.
    Het is gewoon zo dat 90% van de Wajongers de boel zit te belazeren, dat die 10% het niet doet, tjah.
    'De marokanen' zijn ook een probleem in nederland, maar niet alle marokanen zijn crimineel..
    Alleen als je echt niets meer weet te zeggen ga je het gooien op 'het is te generaliserend', het is gewoon een probleem en daar moet rap wat aan gebeuren
     
    Ik kan het wel in de maatschappij redden met die opmerkingen.
    Het is gewoon zo dat 90% van de Wajongers de boel zit te belazeren, dat die 10% het niet doet, tjah.
    'De marokanen' zijn ook een probleem in nederland, maar niet alle marokanen zijn crimineel..
    Alleen als je echt niets meer weet te zeggen ga je het gooien op 'het is te generaliserend', het is gewoon een probleem en daar moet rap wat aan gebeuren

    Dat zijn geen echte cijfers :) Het is een probleem dát er jongeren zijn die de boel belazeren. Ja, klopt, maar je stelt het te algemeen en nu weer.
     
    Kan m'n tijd wel waardevoller besteden, dus ga maar zoeken, staan zat nieuwsartikelen met cijfers.
     
    Dat zijn geen echte cijfers :) Het is een probleem dát er jongeren zijn die de boel belazeren. Ja, klopt, maar je stelt het te algemeen en nu weer.
    63% van de statistieken worden ter plekke verzonnen
     
    Kan m'n tijd wel waardevoller besteden, dus ga maar zoeken, staan zat nieuwsartikelen met cijfers.

    Lol..Als het echt zo zou zijn dat ze die cijfers ook hebben, zouden ze allang hun uitkeringen hebben afgepakt, maar omdat die cijfers meer een gokje is, kunnen ze er niks mee.

    63% van de statistieken worden ter plekke verzonnen

    Zoals jij nu ook doet? :D
     
    Is het niet veel handiger als we gewoon alle Wajongers laten 'verdwijnen', dan is het probleem in 1x opgelost. Je doet hun familie waarschijnlijk nog een gunst ook, die zijn allang blij als ze die constante zorg niet meer hoeven te leveren.
     
    Is het niet veel handiger als we gewoon alle Wajongers laten 'verdwijnen', dan is het probleem in 1x opgelost. Je doet hun familie waarschijnlijk nog een gunst ook, die zijn allang blij als ze die constante zorg niet meer hoeven te leveren.
    En dan noemen we het endlösung
     
    Stop het in je sig!
    Wees eens trots op jezelf.

    Nee ik heb al ooit 20x 160 gesquat ;)

    ---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

    Boterham Magnesium als vervanging voor de zma

    s5bu4l.jpg
     
    Back
    Naar boven