Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

> Klant van mij heeft problemen met hostingpartij
> Klant mailt naar hostingpartij maar krijgt maar geen antwoord
> Klant raakt in paniek en forward de mailtjes naar mij
> Klant heeft consequent naar het no-reply adres gemaild :roflol:

Net te horen gekregen dat ze mij hebben gekozen uit 3 sollicitanten, en dat ze akkoord gaan met me loon :D

ga dus ongeveer 500 euro meer verdienen dan huidig :eek:

Gefeliciteerd, je komt wel aardig materialistisch over. Maar je bent niet de enige want ik heb wel vaker van die berichten hier voorbij zien komen dat mensen meer gingen verdienen.

Gefeliciteerd, je komt wel aardig materialistisch over. Maar je bent niet de enige want ik heb wel vaker van die berichten hier voorbij zien komen dat mensen meer gingen verdienen.

Huidige bedrijf ben ik destijds als student binnen gekomen. bedrijf had me in januari al loonsverhoging beloofd maar zit in een crisis, dus kan de belofte niet nakomen. En in het bedrijf waar ik ben aangenomen kan ik ook doorgroeien, wat nu niet is.

Huidige bedrijf ben ik destijds als student binnen gekomen. bedrijf had me in januari al loonsverhoging beloofd maar zit in een crisis, dus kan de belofte niet nakomen. En in het bedrijf waar ik ben aangenomen kan ik ook doorgroeien, wat nu niet is.

Ook allemaal hartstikke mooi, maar je had het als eerste over de extra centjes.

:roflol:

Bodynet zo'n waardeloos forum :roflol:

klopt, wat is er nu mooier dan extra centjes :D

Ik volg nog een studie, een groei zit er dus zowieso al in.

Vandaar dus me opmerking over dat materialisme. De mooiste dingen in het leven zijn imo niet voor geld te koop.

> Klant van mij heeft problemen met hostingpartij
> Klant mailt naar hostingpartij maar krijgt maar geen antwoord
> Klant raakt in paniek en forward de mailtjes naar mij
> Klant heeft consequent naar het no-reply adres gemaild :roflol:

Hoeveel klanten heb je nou ongeveer op een dag? Heb je ook veel vaste klanten die vaker van je diensten gebruik maken?

Zit je nou serieus iemand te bashen omdat ie blij is dat ie een nieuwe functie met beter loon heeft gefixt? :roflol: in deze tijd is wat extra cash echt geen overbodige luxe.

Hoeveel klanten heb je nou ongeveer op een dag? Heb je ook veel vaste klanten die vaker van je diensten gebruik maken?
Op een goede geile dag toch wel 'n klant of 10. Maar sinds de crisis gaat het niet zo goed meer, ook de crisis treft gigolo's.

Terug
Naar boven