Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ook gewoon echt een topic voor jezelf aanmaken dat je een nl record in training zet, wat op zich al uitermate triest is en dat t dan dus nog niet eens echt een nl record is ook

waarom zit het vol dbbers op dat forum?:roflol:

Sinds gisteren ben ik van de coke en de wodka af :)

Homofielen, jullie zijn gewoon jaloers op mijn maat Leroy..

Hahahaha zie het filmpje nu pas. Mooi ook hoe die gast achter hem hem weer terug duwt :roflol:

wa LACH JE

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Ja jij wil da nooit jij wilt alleen anders diep gaan maar als het zo moet duurt dat niet lang meer ivo :S

Sukkeltje mijn moeder doet jouw moeder de moeder knuesje.

Alles leuk en aardig maar je moet niet gaan spotten met mijn moeder de moeder!!!

Die kerel eronder is t*ring jaloers inderdaad, jaloezie spat van die post af.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Omdat jij niet op dat forum zit.

das inderdaad een uitstekende reden.

Alles leuk en aardig maar je moet niet gaan spotten met mijn moeder de moeder!!!

Nee jouw moeder is idd niet leuk en aardig, de mijne daarentegen die kan spotten als een malle.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

****ing grappig dat topic over Leroy, die gast spoort echt niet. Maar wel belachelijk soort van knap van hem dat al die kritiek niet tot hem doordringt.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Hhahahahaha hij blijft maar foto's vna zichzelf posten :roflol:

/\ :roflol:

Nice...

Laatst bewerkt:
Net te horen gekregen dat ze mij hebben gekozen uit 3 sollicitanten, en dat ze akkoord gaan met me loon :D

ga dus ongeveer 500 euro meer verdienen dan huidig :eek:

Terug
Naar boven