Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ook wel ernstig als je als 24 jarige een 16 jarig meisje moet nken en dan op een openbaar internetforum daar stoer over moet doen :o:o:o

Sloots gonna sloot.
Wauw had niet verwacht dat mensen in het echt zo waren op een forum ook nog :o:o

Haha serieus niet? Mensen houden nu eenmaal van coïtus, ook vrouwen. Maakt ze niet gelijk sl*tten ofzo (in mijn ogen iig niet) lekker leven en laten leven toch?

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Banaan, komkommer of BBC? Oftewel ik zou even in de winkel vergelijken welke het beste in je hand past :o

Haha nou dat zeg je wel zo. Maar mijn enige eis is dat is in m'n broekzak moet passen. En het moet een smartphone zijn obviously. En geen mini versie van iets, die zijn k*t.

chrisje die eens iets zinnigs zegt:roflol:

Ik mis alleen t deel waar ik er stoer over doe. Zou me er eerder voor schamen :roflol:

Je bent 24, je doet een 16 jarig minderjarig meisje. Is ****ing 8 jaar jonger als jou. Waar haal jij het lef vandaan om er überhaupt zo op een forum over te praten. Ben jij echt zo kansloos dat je geen meid van je eigen leeftijd kan vinden ?

Wat is die Jasper toch een smerige k*t ecto :roflol:

Je bent 24, je doet een 16 jarig minderjarig meisje. Is ****ing 8 jaar jonger als jou. Waar haal jij het lef vandaan om er überhaupt zo op een forum over te praten. Ben jij echt zo kansloos dat je geen meid van je eigen leeftijd kan vinden ?

Jij hebt geen recht van spreken over wat iemand wel of niet op een forum zou mogen zeggen

Terug
Naar boven