MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je bent 24, je doet een 16 jarig minderjarig meisje. Is ****ing 8 jaar jonger als jou. Waar haal jij het lef vandaan om er überhaupt zo op een forum over te praten. Ben jij echt zo kansloos dat je geen meid van je eigen leeftijd kan vinden ?

hier moet ik mij toch echt bij aansluiten.

edit: dan jij*

Wauw no Joke, dit gaat zelfs mij te ver :o

Je bent 24, je doet een 16 jarig minderjarig meisje. Is ****ing 8 jaar jonger als jou. Waar haal jij het lef vandaan om er überhaupt zo op een forum over te praten. Ben jij echt zo kansloos dat je geen meid van je eigen leeftijd kan vinden ?

:roflol: moet jij niet met je vriend(inn)en in de auto spelen?

Overigens heb ik geen enkel aandeel in deze hele discussie gehad. :o

Laat kimmona eens met rust joh, is wel weer leuk geweest zo!

Hou toch je smoel joh.

:roflol: moet jij niet met je vriend(inn)en in de auto spelen?

Moet jij niet 16 jarige meisjes nken om daarna alpha over te komen op een bodybuilding forum terwijl je zelf niet eens sport. 8 jaar ouder ben je man, denk eens na.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

16 is legaal, en heb je dat lichaam al gezien? zou er zelf ook hard overheen gaan:roflol:

Waarom verbaasd mij dit niks..

Haha serieus niet? Mensen houden nu eenmaal van coïtus, ook vrouwen. Maakt ze niet gelijk sl*tten ofzo (in mijn ogen iig niet) lekker leven en laten leven toch?

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Haha nou dat zeg je wel zo. Maar mijn enige eis is dat is in m'n broekzak moet passen. En het moet een smartphone zijn obviously. En geen mini versie van iets, die zijn k*t.

Hmm ja duidelijk, nadeel is dat de laatste tijd de smartphones/beeldschermen van de vlaggenschipmodellen steeds groter worden.. Op dit moment zijn er niet echt bijzonder goede modellen die het geld waar zijn vind ik. Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou het waarschijnlijk de Note 3, HTC One Max (Phablet, dus te groot voor jou) of LG G2 (niet echt goede ervaringen gehad met LG smartphones) of iets van Huawei (goede prijs/kwaliteit verhouding). In Q2 komen er waarschijnlijk weer veel nieuwe modellen, Galaxy S5, Note 4, LG G3 en Apple zal vast ook wel met een groter model komen :)

Als xyxyzy en kim het beiden wouden doen, dan was er toch niks raars gebeurd:scratch:

16 is legaal, en heb je dat lichaam al gezien? zou er zelf ook hard overheen gaan:roflol:

t is nou niet ****ing bijzonder ofzo hoor, wat foto's zonder enige referentiekader met goede belichting

best wel gaar als gasten van ruim 20+ hier zo op zitten geilen

t is nou niet ****ing bijzonder ofzo hoor, wat foto's zonder enige referentiekader met goede belichting

best wel gaar als gasten van ruim 20+ hier zo op zitten geilen

verklaren dat je iemand zwaar zou doen is iets anders dan op hem/haar zitten geilen. Op angie verona geil ik.

verklaren dat je iemand zwaar zou doen is iets anders as op hem/haar zitten geilen. Op angie verona geil ik.

vind het eerlijk gezegd aardig overeenkomen

en 't is waar, jij zit niet constant in dat topic te WK'en, maar er zijn er daar wel een paar die serieus als een ****ing beta haar de hemel prijzen

@ angie: en terecht

Dan zit je 2 maanden op dbb en neuk je 2 dbbers. Vast een heel preuts meisje

Not srs ik reserveer maand nummer 3

• Like
Waarderingen: YOGI
Terug
Naar boven