- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij vraag je nu gewoon op een verkapte manier om kvk, dus ik heb het je gegeven. Ik verwacht het nu ook terug anders report ik je bij Sayer

Srs question, krijg je een kaart als je hier verder gaat over Kim?
En mocht het dus enkel niet omdat het haar log vervuilde?
Srs question, krijg je een kaart als je hier verder gaat over Kim?
En mocht het dus enkel niet omdat het haar log vervuilde?
Pb me ff wat er aan de hand is, ik heb de vrouwenlogjes op negeer staan ivm me allergie voor witte ridders.

Waarom zou je daar verder over willen praten? Zit het je dwars ofzo?
Pb me ff wat er aan de hand is, ik heb de vrouwenlogjes op negeer staan ivm me allergie voor witte ridders.
Wtf best ziek dat mensen er voor uit durven te komen dat ze coïtus hebben met een 16 jarige?
Niet mis mee zolang het legaal is.Wtf best ziek dat mensen er voor uit durven te komen dat ze coïtus hebben met een 16 jarige?
Mompelt iets over principes en normen en waarden. Het zal me niks verbazen als pleister de volgende is...
Houd erover op stelletje witte ridders. Alsof het een klein kind is zonder eigen wil of zo. Alsjeblieft zeg.
Wijven van 14 die tegenwoordig in hun kont worden gedoet voor een blowtje. Waar maak je je druk om.
Houd erover op stelletje witte ridders. Alsof het een klein kind is zonder eigen wil of zo. Alsjeblieft zeg.
Wijven van 14 die tegenwoordig in hun kont worden gedoet voor een blowtje. Waar maak je je druk om.